یک مربی محروم، سرمربی تیم ملی پرتغال شد!

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: سرمربی پرتغالی پیشین تیم ملی یونان راهنمایی تیم ملی کشورش را بر عهده گرفت.

یک مربی محروم، سرمربی تیم ملی پرتغال شد!

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال پرتغال فرناندو سانتوس را به عنوان جانشین پائولو بنتو در نیمکت ارغوانی پوشان معرفی کرد.

بنتو دو هفته پیش در پی شکست خانگی تیمش برابر آلبانی در دور نخست از بازی های مرحله انتخابی یورو 2016 از سمت خود استعفا کرد و از این پس جای کار او را برای رساندن تیم ملی پرتغال به مرحله نهایی یورو 2016 فرناندو سانتوسی ادامه می دهد که فیفا او را هشت بازی از نشستن روی نیمکت تیمش محروم نموده است.

سانتوس 59 ساله که در دوران 30 ساله مربیگری اش سابقه هدایت سه تیم مطرح فوتبال باشگاهی پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون را دارد و در تیم های آ اِ ک آتن، پاناتینایکوس و پائوک یونان هم فعالیت نموده است، در سال 2010 جانشین اوتو ری هاگل در تیم ملی یونان شد و توانست این تیم را به جام جهانی 2014 رسانده و در این رقابت ها هم مردانش را تا مرحله یک هشتم نهایی بالا ببرد.

سانتوس به خاطر اعتراض ها و رفتار ناشایستش در آخرین بازی اش به عنوان سرمربی یونان (بازی برابر کاستاریکا در مرحله یک هشتم نهایی) که منجر به اخراج وی از نیمکت یونانی ها شد، در هشت بازی نخست در کنار پرتغالی ها نیست و نمی تواند آنها را از کنار زمین هدایت کند و این بدان معناست که کریستیانو رونالدو و یارانش در اکثر بازی های خود در مرحله انتخابی یورو 2016 بدون سرمربی خواهد بود.

دوران مربیگری سانتوس در تیم ملی پرتغال، 11 اکتبر (19 مهر) با دیدار محبت آمیز در خانه فرانسه شروع می گردد و سه روز پس از آن شاگردان وی در دومین بازی خود در مرحله انتخابی یورو 2016 میهمان دانمارک هستند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46303

به "یک مربی محروم، سرمربی تیم ملی پرتغال شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مربی محروم، سرمربی تیم ملی پرتغال شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید