لیست قیمت خرید 32 مدل سرخ کن حرفه ای [ ایرانی و خارجی ] در بازار تهران

به گزارش مجله سرگرمی، دکوراسیون آشپزخانه جزو مهمترین بخش های خانه است اگر بتوانید یک دکوراسیون شیک و زیبا برای آشپزخانه درست کنید میتواند به شما یاری کند تا فضایی زیبا و دلنشین در خانه خود درست کنید. معمولا بیشتر افراد به دکوراسیون خانه خود بیشتر اهمیت میدهند و بیشتر سبک خانه خود را تغیر میدهند اما اگر دکوراسیون خانه شما توسط طراحان دکوراسیون خانه طراحی شده باشد تا مدت طولانی احتیاج به تغیر دکوراسیون نخواهید داشت در اتاق پذیرایی و سایر بخش های خانه استفاده از وسایل تزئینی معمولا باعث میشود خانه ای زیبا درست کنید اما در دکوراسیون آشپزخانه بیشتر از هرچیزی باید همه وسایل های لازم را داشته باشید. امروزه سرخ نموده ها هوادار زیادی دارند گوشت سرخ نموده و سیب زمینی سرخ نموده که معمولا برای پختن بیشتر غذا ها ضروری است پس با داشتن یک سرخ کن حرفه ای کار شما راحت تر میشود میتوانید در کمترین زمان با کمترین روغن گوشت ویا سیب زمینی سرخ کنید در گذشته همه کارهای آشپزخانه مانند غذا پختن کار خود خانم ها بود اما امروزه انواع وسایل های مختلف برای پختن غذا ساخته شده است که میتوانید براحتی بدون هیچ مسئله ای و در کمترین زمان غذا بپزید سعی کنید از همه وسایل های لازم در آشپزخانه داشته باشید با این کار هم در مواد غذایی و ادویه جات صرفه جویی میشود و هم در کمترین زمان میتوانید بهترین غذا را بپزید.

لیست قیمت خرید 32 مدل سرخ کن حرفه ای [ ایرانی و خارجی ] در بازار تهران

راهنمای خرید سرخ کن حرفه ای

در خانه همه خانم ها بدنبال پخت بهترین غذا ها هستند و همه آنها دوست دارند تا یک آشپز حرفه ای و کد بانو باشند به همین دلیل باید در دکوراسیون آشپزخانه خود همه وسایل های لازم را داشته باشند. سرخ کن حرفه ای یکی از وسایل هایی در آشپزخانه است که میتوان گفت خرید آن لازم است

زیرا هم با این کار میتوانید براحتی و در کمترین زمان سیب زمینی و یا گوشت سرخ کنید یا سایر غذاهایی که قصد سرخ کردن آنها را دارید سرخ کن ها یاری زیادی به خانم ها در دکوراسیون آشپزخانه نموده اند هم میتوانید با استفاده از آنها دکوراسیون آشپزخانه خود را کامل کنید و هم براحتی و بدون مسئله ای غذا درست کنید. خرید همه وسایل های برقی بدلیل اینکه حساس هستند و ممکن است زودتر خراب بشوند باید بیشتر دقت کنید و با توجه به مارک وسایل مورد نظر و کیفیت آن را انتخاب کنید اگر در انتخاب آن دقت نکنید ممکن است زودتر خراب شده و برای شما مشکل باشد در این پست از سایت اتاق بهترین مدلهای سرخ کن حرفه ای را قرار داده ایم میتوانید با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب و خرید کنید.

سوالات متداول

هر چند وقت یکبار باید روغن سرخ کن تعویض شود؟

بین هر 5 تا 25 دفعه استفاده متفاوت می باشد و به ماده ای که در سرخ کن قرار می دهید بستگی دارد. ولی به صورت منظم باید روغن سرخ کن بعد از هر 8 الی 10 بار استفاده تعویض شود

آیا سرخ کن بو نامطبوعی دارد؟

بوی نامطبوع یکی از مسائل سرخ کن است. درب بسیاری از دستگاه های سرخ کن دارای فیلتر بو می باشد اما زمانیکه در سرخ کن باز شود، بو نیز در فضا پخش می شود.

آیا شستن دستگاه سرخ کن سآیا شستن دستگاه سرخ کن ساده و راحت است؟

  • نحوه نمایش کالاها

قیمت سرخ کن چندکاره دلونگی مدل FH1394

سرخ کن چندکاره دلونگی مدل FH1394 که به عنوان سرخ کن کم روغن شناخته می شود، با هدف حفظ سلامت مصرف نماینده فراوری و به بازار عرضه شده است. نیاز به مصرف فقط 14 میلی لیتر روغن برای هر کیلوگرم سیب زمینی پوست کنده تازه در این دستگاه، بیش از پیش کاهش مصرف روغن در غذاهای شما را تضمین می نماید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت سرخ کن پارس خزر مدل FR-2014

سرخ کن پارس خزر (Pars Khazar) مدل FR-2014، ساده اما کاربردی، ارزان اما پرقدرت و به همراه قابلیت های فراوانی طراحی شده است. این محصول که ظرفیتش به 2 لیتر می رسد؛ با توان مصرفی 1800 وات به همراه قابلیت تفکیک قطعات فراوری شده است؛ همچنین این محصول مجهز به سیستم قطع کن اتوماتیک، محفظه جمع آوری سیم و قابلیت فیلتر قابل تعویض است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت سرخ کن فیلیپس سری Viva Collection مدل HD9220

تعیینات کلی

  • ابعاد

    384 × 315 × 387 میلی متر

  • وزن

    7 کیلوگرم

تعیینات فنی

  • ظرفیت ماده غذایی

    0.8 کیلوگرم

  • ظرفیت

    2.2 لیتر

  • توان مصرفی

    1425 وات

  • قابلیت تفکیک قطعات

    دارد

  • سیستم قطع کن اتوماتیک

    دارد

  • فیلتر قابل تعویض

    ندارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت سرخ کن کلورانس مدل DM-79

سرخ کن کلورانس مدل DM-79 با توانی معادل 1100 وات و ظرفیت 0.9 لیتری ظرف سرخ کن در رنج نرمال این دسته از محصولات قرارمی گیرد. بدنه دستگاه هنگام روشن بودن سرخ کن همچنان خنک می ماند و در اثر تماس دست با آن موجب سوختگی نمی شود. درب و سبد سرخ کن قابل جدا شدن از بدنه است و به راحتی می توان آنها را شست. بر روی درب سرخ کن فیلترجذب بخار و بوی روغن قرار داده شده است که موجب تمیز ماندن فضای آشپزخانه می شود و این فیلتر قابل تعویض است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن بیترون مدل BSK-2600

تعیینات کلی

  • ابعاد

    400*250 میلی متر

  • وزن

    1.5 کیلوگرم

تعیینات فنی

  • ظرفیت

    1.25

  • توان مصرفی

    1250 وات

  • قابلیت تفکیک قطعات

    دارد

  • فیلتر قابل تعویض

    ندارد

  • سایر تعیینات

    سبد قابل شستشو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9650/91

  • ظرفیت

    1.4

  • توان مصرفی

    2200 وات

  • قابلیت تفکیک قطعات

    دارد

  • سیستم قطع کن اتوماتیک

    دارد

  • فیلتر قابل تعویض

    ندارد

  • صفحه نمایش

    دارد

  • سایر تعیینات

    سرخ کردن با 90 درصد چربی کمتر

  • مجهز به Fat Removal technology (موجب خروج چربی اضافی از غذا از میشود)

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن بدون روغن هانوور مدل NO.1007

این روزها بسیاری به دنبال کالاهایی هستند که علاوه بر اینکه سرعت پخت غذا را افزایش می دهند، بلکه آشپزی راحت و بی دردسری را برای کاربر به ارمغان می آورند. یکی از این کالاهای محبوب و دوست داشتنی نزد خانم های خانه دار سرخ کن است. سرخ کن عملیات سرخ کردن مواد غذایی را با سرعت بیشتر و در حرارت تعیین انجام می دهد. این دستگاه که شامل یک المنت گرم نماینده و محفظه روغن است، ساختار چندان پیچیده ای ندارد. سرخ کن مدل NO.1007 محصولی از هانوور است که با ظرفیت 2.5 لیتر به بازار ارائه شده است. این محصول به یک پنل لمسی مجهز شده است که سبب شده تا کار کردن با آسان تر باشد. سرخ کن هانوور دارای 7 برنامه پیش فرض برای پخت و پز است. به طور کلی سرخ کن دیجیتال مدل NO.1007 محصولی کارآمد است که با کمترین مصرف روغن قادر به سرخ کردن انواع موادغذایی است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن همیلتون مدل DF-535T

سرخ کن 535 هامیلتون با دیگ جدا شونده به منظور شست وشوی آسان پس ازپخت و پز توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید. این سرخ کن با قدرت 2000 وات توان آن را دارد، که در مدت زمان کوتاهی مواد غذایی را کاملا برشته و سرخ شده نماید. همچنین پوشش تفلون مقاوم دیگ آن باعث شده مواد به راحتی و بدون چسبندگی به سطح دیگ به خوبی سرخ شوند. البته با دارا بودن سبد متحرک شما می توانید مواد غذایی را داخل این سبد قرار داده و سپس سرخ شدن مواد را انجام دهید تا مواد در تماس مستقیم با دیگ قرار نگیرند و همچنین پس از سرخ شدن با بالا آوردن سطح سبد اجازه دهید به راحتی روغن مواد از آن جدا شده و داخل دیگ باز شود. این سرخ کن ظرفیتی 5/2 لیتری دارد و محفظه عظیم دیگ به شما این اجازه را می دهد به راحتی حجم زیادی از مواد غذایی را با یکبار داغ نمودن روغن سرخ نمایید. یکی از مزیت های بر جسته این سرخ کن قابلیت جدا شدن در آن است. همانطور که می دانید در هنگام سرخ کردن مواد مقداری روغن روی سطح داخلی در پرتاب می شود، لذا بسیار مهم است شما بتوانید در را از سرخ کن جدا نموده و شست وشو دهید. همچنین این سرخ کن دارای تایمر دیجیتالی هست. برروی درب دستگاه پنجره ای تعبیه شده است تا به راحتی بتوانید مقدار برشته شدن مواد را بدون باز کردن در آنالیز نمایید. از مزایای دیگر این دستگاه فیلتر فلزی قابل شست شو ست، این فیلتر قابلیت جذب بخار روغن و دود آن را داشته و پس از مدتی می توانید آن را بیرون آورده و شست و شو دهید و یا پس از مدتی تعویض نمایید. همچنین این سرخ کن دارای 18 ماه گارانتی هست و با بیش از 180 مرکز خدماتی در سراسر کشور و ارایه خدمات رایگان در در منزل برای شهروندان تهرانی کوشش دارد تا حامی مشتریان خود پس از فروش کالا باشد.

ادامه مطلب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن بدون روغن دسینی مدل 600

  • ابعاد

    300x300x400 میلی متر

  • وزن

    6 کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن فیلیپس سری Daily Collection مدل HD9216

سرخ کن فیلیپس مدل HD9216 یکی از محصولات کاربردی این شرکت است که از طراحی زیبا و شکیلی بهره می برد. در این سرخ کن مخزن اصلی در نیمه پایینی دستگاه قرار گرفته است و با دستگیره از بدنه خارج می شود. داخل این مخزن، سبد توری هم واقع شده است که می توان موادغذایی را در آن قرار داد. این مخزن ظرفیتی در حدود 800 میلی لیتر دارد. توان بالای سرخ کن فیلیپس مدل HD9216 و تکنولوژی به کاررفته در آن، امکان تهیه غذای سالم و تقریبا بدون روغن را فراهم می آورد تا طعم واقعی موادغذایی حفظ شده و روغن اضافه وارد آن نشود. تکنولوژی جریان سریع هوا با چرخش استوانه ای هوای گرم و بهینه نمودن انتقال حرارت به مواد غذایی، کاربر را قادر می سازد تا غذاها و اسنک های خوشمزه ای را با استفاده از روغن کم و یا بدون روغن نسبت به سایر سرخ کن های معمولی پخت، سرخ، سوخاری و یا گریل کند. این تکنولوژی باعث می­ شود مواد غذایی از بیرون کاملا ترد شده و از درون پخته و نرم شود. تکنولوژی جریان سریع هوا در این سرخ کن باعث شده هیچ بویی ناشی از سرخ کردن در خانه شما باقی نماند. امکان تنظیم مدت کار سرخ کن تا سقف 30 دقیقه وجود دارد و پس از سپری شدن این زمان، دستگاه به طور اتوماتیک خاموش می شود. همچنین با تنظیم دمای دلخواه با توجه به نوع غذای موردنظر، می توانید نتیجه دلخواه را از سرخ کن بگیرید. وجود پایه های ضدلغزش برای جلوگیری از سرخوردن و حرکت دستگاه از دیگر مزایای این سرخ کن است. قسمت پایینی سرخ کن به شکل ستاره دریایی طراحی شده است که این امر گردش جریان هوای گرم را تسهیل می­کند.

ادامه مطلب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن فوما مدل FU-843

مواد غذایی سرخ شده یکی از پر طرفدارترین غذاها در بین افراد با تمامی سنین است که کمتر کسی پیدا می شود به آن علاقه نداشته باشد. امروزه با وجود دستگاه های متنوع پخت و پز می توانیم مواد غذایی را ساده تر سرخ کنیم و از طعم بی نظیرشان لذت ببریم. سرخ کن فوما اف یو 843 Fuma FU-843 یکی از بهترین محصولات این کمپانی ژاپنی است که با توانایی سرخ کردن حرفه ای مواد غذایی کار را برایتان آسان تر می نماید و دیگر نیازی نیست پای اجاق گاز بایستید، همچنین می توانید از طعم خوش مزه مواد سرخ شده لذت ببرید بدون اینکه بوی مواد سرخ شده کل خانه را بگیرد. این سرخ کن کوچک و جمع و جور توانش به 900 وات می رسد که می توان بر حسب نیاز و نوع ماده غذایی، توان آن را تغییر داد که به وسیله کلید چرخان روی بدنه سرخ کن تنظیمات دما انجام می شود. ظرفیت یک لیتری این سرخ کن نیاز یک خانواده کم جمعیت تا متوسط را می تواند رفع کند. اگر به سرخ کنی نیاز دارید که استفاده آسانی داشته باشد، مدل سرخ کن فوما FU-843 را پیشنهاد می دهیم که دارای یک دکمه باز نماینده درب است و همچنین ظرف داخلی اش را می توان به آسانی جدا نموده و شستشو داد. برای اینکه از شرایط سرخ کن آگاه شوید، بر روی بدنه یک لامپ هم تعبیه شده و راهنمای لازم برای سرخ کردن موادی مانند گوشت، سیب زمینی، ماهی و مرغ و … هم دیده می شود.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن فیلیپس مدل HD9218/51

مجموعه ای از Aircraft Daily HD9218 / 25 از فیلیپس باعث پخت و پز و حتی متنوع تر و سالم تر می شود. این مناسب برای سرخ کردن با چربی کم، همچنین برای کباب کردن، کباب کردن یا پختن است و آن را سرگرم نماینده می نماید و کوشش های جدید ایده های دستور غذا را انجام می دهد. از آنجا که هیچ زمان پیش گرمایش لازم نیست، آماده سازی سریع تر از اجاق عمل می نماید. قطعات متحرک به لطف پوشش به راحتی تمیز می شوند و همچنین می توانند در ماشین ظرفشویی قرار داده شوند. با توجه به جایگزینی پخت و پز ارائه شده، استفاده حتی بیشتر گوناگون است. این را می توان برای تهیه کیک، کاسه، کوکی ها و غیره استفاده کرد. جزئیات فنی ویژگی بالا ویژگی های بالا فن آوری هوای سریع هوا: برای سرخ کردن سالم. تکنولوژی منحصر به فرد هوای گرم اجازه می دهد تا شما را به تهیه غذاهای خوشمزه و ظروف با چربی کمتر از فرنی های معمولی. هنگام شستشو با فریزر فریزر، بوی ها و بخارات کمتری نسبت به فرنیدهای معمولی وجود دارد. علاوه بر این، دستگاه بسیار امن و آسان برای تمیز کردن است و از این رو بسیار مناسب برای استفاده روزمره است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل Viva Collection کد HD9252

سرخ کن فیلیپس مدل Viva Collection کد HD9252 یکی از سرخ کن های جدید سری Airfryer شرکت فیلیپس است که زیبایی و کارایی را با هم دارد. این سرخ کن ظاهری بسیار زیبا دارد و دسته ارگونومیک آن این زیبایی را بسیار بیشتر می سازد. ظرف روغن و مخزن این سرخ کن در نیمه پایینی واقع شده است و با دستگیره از بدنه خارج می شود. داخل این مخزن، سبد توری نیز واقع شده است که می توان مواد غذایی را در آن قرار داد. ظرفیت این مخزن به حدی است که به راحتی می توان یک وعده غذایی خانواده ای کم جمعیت را در آن تهیه کرد. توان بالای سرخ کن فیلیپس مدل Viva Collection کد HD9252 و تکنولوژی به کاررفته در آن امکان تهیه غذای سالم و تقریبا بدون روغن را فراهم می آورد تا طعم واقعی مواد غذایی حفظ شده و روغن اضافه وارد آن نشود. با استفاده از نمایشگر دیجیتال جلوی دستگاه، می توان تمام امکانات آن را در اختیار گرفت و دما، زمان آغاز و انتها فعالیت دستگاه را تعیین کرد. فیلیپس سال هاست در سراسر دنیا در زمینه فراوری لوازم خانگی برقی کوچک و عظیم فعالیت می نماید و تهیه دستگاه های باکیفیت برای زندگی راحت و سالم همیشه مدنظر طراحان این شرکت بوده است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9270

  • ابعاد

    400x310x320 میلی متر

  • وزن

    5 کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن ترموزتا مدل فریتولوزا

سرخ کن بدون روغن فریتولوزا توسط شرکت ترموزتای ایتالیا وارد بازار شده است. این سرخ کن قادر است بدون هیچ روغنی غذایی کاملا رژیمی مهیا کند که برای افراد ورزشکار و رژیمی بسیار با اهمیت است. همچنین برای دوستداران غذاهایی همچون انواع ناگت و غذاهای نیمه آماده بسیار مناسب است. یکی از مزیت های فوق العاده این دستگاه نحوه استفاده آسان از آن است به نحوی که که نیازی به تنظیمات پیچیده و سخت ندارد. مزیت برتر سرخ کن فریتولوزا, تمیز کردن بسیار آسان دستگاه است. چون هیچ روغن اضافی از غذا ترشح نمی شود بنابراین می توان به سهولت و سریع این دستگاه را تمیز کرد. جالب اینکه سبد استیل ضد زنگ فریتولوزا را در ماشین ظرفشوئی هم می توان شست. یکی دیگر از مزیت های منحصر بفرد سرخ کن فریتولوزا طراحی جالب این دستگاه برای سرخ کردن مواد یخ زده است. این سرخ کن این امکان را می دهد که مواد یخ زده قابل طبخ را از فریزر درآورده و مستقیما داخل سبد دستگاه بگذارید و دیگر نگران آب شدن یخ مواد نباشید. قطعا با این روش در وقت و انرژی صرفه جویی خواهد شد. این دستگاه امکان سرخ کردن انواع مواد غذایی را مانند : مرغ - گوشت - ماهی - سبزیجات - میگو و … را بشکل سوخاری و رژیمی می دهد. این دستگاه براساس نوع و وزن و ترکیبات مختلف مواد غذائی, زمان مناسب جهت طبخ ایدئال, تعیین می شود. به عنوان مثال برای سرخ کردن 200 گرم سیب زمینی به 15 دقیقه زمان و برای 700 گرم سیب زمینی به 35 دقیقه زمان نیاز است. با استفاده این دستگاه سلامتی را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید. این دستگاه اصل ایتالیاست و نسبت به دیگر برندهای چینی ارجحیت دارد.

ادامه مطلب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن مایر مدل MR - 834

مینی سرخ کن مایر مدل MR-834 ، یکی از لوازم پخت و پز آشپرخانه از شرکت مایر maire است.و از لحاظ کیفیت و هنر طراحی توانسته در کنار سایر رقبای قدر خود محبوبیت و بازار فروش خوبی را برای خود بوجود آورد.این سرخ کن از سری جدیدترین مدل سرخ کن های این کمپانی میباشد.و دارای ویژگی های خوب و قیمت مناسب و کارایی فوق العاده ای میباشد. این نوع سرخ کن ها سایز کوچکی دارند و بیشتر برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.به همین دلیل نیز معمولا برای استفاده های کم حجم تر مناسب اند.البته باید اضافه نمود در این نوع از سرخ کن ها نمونه های عظیم تر طبیعتا قیمت های بیشتری دارند و روغن بیشتری هم مصرف مینمایند , شاید برخی هایشان نیز آنقدرها کارایی بهینه ای نداشته باشند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن دلونگی مدل F18233

  • ابعاد

    395x310x280 میلی متر

  • وزن

    4 کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن پروفی کوک مدل PC-FR 1200 H

  • ابعاد

    370x340x330 میلی متر

  • وزن

    2 کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن صنعتی مدل s200

  • ابعاد

    570x420x400 میلی متر

  • وزن

    7.2 کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن بلک اند دکر مدل AF220-B5

  • ابعاد

    330x350x330 میلی متر

  • وزن

    4 کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن میگل مدل GAF-131

  • ابعاد

    280x240x300 میلی متر

  • وزن

    3.4 کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن چندکاره لاکور مدل 69129

  • ظرفیت

    5

  • توان مصرفی

    1500 وات

  • قابلیت تفکیک قطعات

    دارد

  • سیستم قطع کن اتوماتیک

    دارد

  • فیلتر قابل تعویض

    ندارد

  • صفحه نمایش

    ندارد

  • محفظه جمع آوری سیم

    دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن مایر مدل 975

  • عاد

    310x280x310 میلی متر

  • وزن

    3.5 کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن ناسا الکتریک مدل NS-304

تعیینات کلی

  • ابعاد

    180 × 200 × 310 میلی متر

  • وزن

    2.3 کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن بدون روغن لیوون مدل KZ-J5000

اگر قصد تهیه سرخ کن دارید، سرخ کن سون استار مدل VSDF-1510 یکی از گزینه هایتان است . این مدل با گنجایش 1 لیتر به بازار عرضه شده است. این میزان برای مصارف خانگی کافی است. این مدل به صورتی طراحی شده تا با توجه به گنجایش، فضای زیادی را اشغال نکند. این سرخ کن به شما قابلیت تنظیم دما تا 190 سانتی گراد را می دهد. با استفاده از سرخ کن سون استار مدل VSDF-1510 آماده کردن غذاهایی نظیر سیب زمینی بسیار آسان تر و سریع تر می شود. با استفاده از این سرخ کن شما قادر به یخ زدایی مواد غذایی تان هستید. این ویژگی برای زمانی افرادی که مواد غذایی شان را در فریزر نگهداری می نمایند کارایی بسیاری دارد. سرخ کن سون استار توانسته گواهی های استاندارد نظیر CE, GS, RoHS, LFGB را کسب کند. برای سرخ کردن سیب زمینی به وسیله این مدل تنها به 12 - 15 دقیقه زمان نیاز دارید. این محصول برای سرخ کردن ماهی، نان و قارچ هم کارایی دارد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن سون استار مدل VSDF-1510

یک لامپ هالوژنی تعبیه شده در داخل این دستگاه، با فراوری امواج نوری، حرارت مورد نیاز برای پخت غذا را ایجاد می نماید. به علاوه، یک فن، هوا و گرما را به طور همزمان و به صورت 360 درجه در درون ظرف به گردش در می آورد تا قسمت های مختلف غذا به صورت همسان پخته شوند. بنابراین غذای شما خشک نخواهد شد و روی غذا کمی برشته و درون آن مغز پخت می شود. در نتیجه برای پخت بدون روغن و آب غذاهایی همچون سیب زمینی، ماهی، گوشت، مرغ و غیره بدون از دست دادن طعم آنها، بسیار مناسب است؛ که این ویژگی برای افرادی که رژیم های خاص کم کالری یا گیاه خواری دارند بسیار کارآمد میباشد؛ همچنین احتما سوختن غذا نیز با این دستگاه بسیار کاهش میابد. شرکت پلاستیک ABS را برای بدنه این محصول انتخاب نموده است تا در کنار مقاومت بالا ، وزن مناسب و لغزش اندکی داشته باشد و در نتیجه رویارویی با آب و رطوبت، هیچ آسیبی نبیند. بر روی درب سرخ کن، دو دکمه چرخشی قرار گرفته اند که یکی از آن ها وظیفه تنظیم زمان از 1 الی 60 دقیقه را داشته و دیگری برای تنظیم دما در بازه 90 تا 210 درجه استفاده میشود. سینی و محفظه 5 لیتری دستگاه به صورت سوراخ دار طراحی شده است تا چربی موجود در غذا هنگام پخت از آن جدا شده و غذای سالمی را در نهایت برای شما فراهم کند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن کلورانس مدل DM-79

سرخ کن کلورانس مدل DM-79 با توانی معادل 1100 وات و ظرفیت 0.9 لیتری ظرف سرخ کن در رنج نرمال این دسته از محصولات قرارمی گیرد. بدنه دستگاه هنگام روشن بودن سرخ کن همچنان خنک می ماند و در اثر تماس دست با آن موجب سوختگی نمی شود. درب و سبد سرخ کن قابل جدا شدن از بدنه است و به راحتی می توان آنها را شست. بر روی درب سرخ کن فیلترجذب بخار و بوی روغن قرار داده شده است که موجب تمیز ماندن فضای آشپزخانه می شود و این فیلتر قابل تعویض است. همچنین بر روی درب، پنجره شیشه ای تعبیه شده است که به وسیله آن می توان محتویات داخل ظرف را در حین سرخ شدن مواد غذایی مشاهده کرد و بر مراحل سرخ شدن مواد نظارت داشت. سرخ کن ;کلورانس مجهز به ظرف نچسب است و به راحتی تمیز می شود. بدنه سرخ کن نیز از جنس استیل است و درب و دسته ها از جنس پلاستیک می باشد که در رنگ مشکی عرضه می شود. با استفاده از انتخاب نماینده دما می توان دمای سرخ کن را از 130 تا 190 درجه سانتی گراد بسته به نوع ماده غذایی تنظیم کرد. جهت پخت سریع تر و با کیفیت بهتر، توصیه می شود که مقدار مواد حداکثر نصف ظرف باشد. همچنین میزان روغن همیشه باید بین علائم حداقل و حداکثر باشد. از پر کردن بیش از حد ظرف و فراتر رفتن از علامت حداکثر، خودداری کنید. در مجموع این سرخ کن مناسب خانواده های کم جمعیت است. شایان ذکر است کلورانس یکی از عرضه نمایندگان لوازم خانگی است که محصولات باکیفیتی را با قیمت مناسب به بازار عرضه می نماید.

ادامه مطلب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن میگل مدل GAF 180

سرخ کن کم روغن (هواپز) میگل دارای دیگ داخلی به گنجایش 4 لیتر و پوشش نچسب وسیله ای مناسب جهت تهیه انواع غذاهای رژیمی به صورت رژیمی است. خاموش شدن اتوماتیک، قابلیت تنظیم دما از 60 تا 200 درجه سانتی گراد ، وجود 12 منوی پخت اتوماتیک و لوازم جانبی از ویژگی های خاص این کالا است. همچنین وجود میکروسوویچ ایمنی روی درب از دیگر ویژگی های این سرخ کن است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن بدون روغن جی پاس مدل GAF37510

  • ابعاد

    101x101x58 میلی متر

  • وزن

    4.8 کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن دلونگی مدل F17233

سرخ کن دلونگی (Delonghi) مدل F17233 یک محصول که با طراحی ساده و کاربردی، برای مصارف خانگی ساخته شده است. این سرخ کن با ظرفیت روغن مناسب و توان مصرفی 1800 وات که کمی هم بالا است، از تنوع رنگ نسبتا بالایی بهره می برد. همچنین فیلتر قابل تعویض، صفحه نمایش و محفظه جمع آوری سیم از قابلیت های ویژه اش به حساب می آید. از دیگر تعیینات کلی این محصول می توان به ترموستات قابل تنظیم برای جلوگیری از بالا رفتن بیش ازحد دما، مجهز به بدنه عایق حرارت، مجهز به تایمر دیجیتال، دارای دستگیره، دارای چراغ نشانگر، مجهز به ظرف داخلی نچسب جداشدنی، مجهز به فیوز ایمنی و دارای پنجره برای مشاهده مواد غذایی اشاره نمود.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن ناسا الکتریک مدل 305

سرخ کن ناسا الکتریک NS-305 یکی از دستگاه های کاربردی برای پخت و پز است، که برای درست کردن انواع غذای سرخ کردنی نظیر سیب زمینی، مرغ سوخاری، میگوی سوخاری، ماهی و… به کار می رود. این سرخ کن با توان 2000 وات و حجم کوچکی که دارد برای مصارف خانگی بهترین گزینه است. این سرخ کن قابلیت تنظیم درجه حرارت و زمان را دارد، که متناسب با غذا باید تنظیم شود. بدنه سرخ کن ناساالکتریک مدل NS-305 از جنس استیل ضد زنگ و مقاوم در برابرحرارت و همچنین از جنس پلاستیک بسیار مرغوب ساخته شده است، استفاده از این دو متریال طراحی زیبا و به روز شده ای را به آن بخشیده است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید سرخ کن ویداس مدل VIR-5730

تعیینات فنی

  • توان مصرفی

    1800 وات

  • سیستم قطع کن اتوماتیک

    دارد

  • صفحه نمایش

    دارد

  • توضیحات صفحه نمایش

    LED

  • سایر تعیینات

    سرخ کن چند کاره

  • دارای قطعه پایین در هنگام داغ شدن روغن و بالابر هنگام اتمام پخت

  • تایمر 30دقیقه ای و زنگ هشدار

  • دارای برنامه های متنوع جهت سرخ کردن انواع مواد غذایی

  • دریچه نمایشگر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بلاگ پو: بلاگ پو | اینجای دنیای ما وبلاگنویس هاست

تور کانادا: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

تور آلمان ارزان: تور آلمان ارزان قیمت | تور برلین، تور فرانکفورت، تور نمایشگاهی آلمان

منبع: اتاق
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 145693

به "لیست قیمت خرید 32 مدل سرخ کن حرفه ای [ ایرانی و خارجی ] در بازار تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست قیمت خرید 32 مدل سرخ کن حرفه ای [ ایرانی و خارجی ] در بازار تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید