چرا فقط پیروزی بر الدحیل به درد استقلال می خورد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران که در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است، امشب در دیداری حساس میزبان تیم قدرتمند الدحیل قطر است. اهمیت این دیدار وقتی برای آبی پوشان بیشتر می گردد که بدانیم تنها پیروزی در این بازی است که امید شاگردان فرهاد مجیدی را برای صعود به مرحله بعد زنده نگه می دارد و هر نتیجه ای به جز پیروزی، حکم حذف استقلال از آسیا را می دهد.

چرا فقط پیروزی بر الدحیل به درد استقلال می خورد

آبی پوشان از چهار بازی گذشته در این بازی ها، یک پیروزی (برابر الهلال)، یک مساوی (برابر العین) و دو شکست (مقابل الهلال و الدحیل) را در کارنامه داشته و با 4 امتیاز بعد از الهلال 9 امتیازی و الدحیل 7 امتیازی، در رده سوم این گروه قرار دارند.

شاگردان فرهاد مجیدی تنها در صورتی که امشب الدحیل را شکست دهند امیدشان برای صعود به مرحله بعد زنده می ماند و مساوی یا شکست برای آنها حکم حذف از لیگ قهرمانان آسیا را دارد و بازی آخر آنها مقابل العین جنبه تشریفاتی پیدا می نماید.

استقلال در صورت پیروزی در این بازی 7 امتیازی می گردد تا از این نظر با الدحیل برابر گردد. در این صورت تکلیف این دو تیم را بازیهای هفته پایانی معین می نماید.

مساوی در این بازی استقلال را 5 و الدحیل را 8 امتیازی می نماید که در این صورت حتی اگر در هفته پایانی الدحیل در خانه مغلوب الهلال شده و استقلال در امارات پیروز به شکست دادن العین گردد، باز هم به حکم پیروزی الدحیل در بازی مستقیم مقابل استقلال، این تیم قطری است که جواز صعود به مرحله بعدی را پیدا می نماید.

دیدار تیم های استقلال و الدحیل در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در قطر با نتیجه 3 بر صفر به سود الدحیل تمام شد و بازی دو تیم در مرحله برگشت این رقابتها امشب و از ساعت 20:30 در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22404

به "چرا فقط پیروزی بر الدحیل به درد استقلال می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا فقط پیروزی بر الدحیل به درد استقلال می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید