وزیر کشور: دعوای نظام سلطه با ما دعوای پیشرفت ما است

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر کشور در سخنرانی در جمع مردم بخش قوشخانه در شهرستان شیروان تاکید نمود: امروز مقاومت و استقامت به ویژه در حوزه فراوری، اشتغال و اقتصاد است.

وزیر کشور: دعوای نظام سلطه با ما دعوای پیشرفت ما است

به گزارش خبرنگاران، وزیر کشور که به استان خراسان شمالی سفر نموده گفت: کوشش در جهت افزایش تولیدات کشاورزی و مالی، در راستای تقویت اسلام و انقلاب و در جهت رهبری است. همه باید کوشش کنیم ایران از نظر مالی روی پای خود بایستد. دعوای نظام سلطه با ما دعوای پیشرفت ما است.

وی گفت: وزارت کشور با اینکه به حکم وظیفه؛ سیاست و امنیت داخلی را برعهده دارد، با این حال اکنون بیش از 50 درصد کار وزارتخانه در حوزه مالی است.

رحمانی فضلی توضیح داد: ولی نعمت ما مردم هستند که همه سختی ها را در همه شرایط تحمل می نمایند برای اینکه انقلاب و اسلام اعتلا یابد.

وزیر کشور گفت: من افتخار می کنم در شیروان در بین کسانی زندگی کردم و کسانی را سرور خود می دانم که در جهت انقلاب جانانه فداکاری کردند. جوانان منطقه قوشخانه، سرحد و دیگر مناطق شیروان در دوران طاغوت همه انقلابی بودند.

رحمانی فضلی در جمع مردم بخش قوشخانه در شهرستان شیروان گفت: شیروان جز اولین شهرهایی بود که راهپیمایی و تظاهرات علیه طاغوت را برگزار کرد. انقلاب بر پایه و بر دوش مردم است؛ پایه اصلی این انقلاب مردم هستند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32100

به "وزیر کشور: دعوای نظام سلطه با ما دعوای پیشرفت ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشور: دعوای نظام سلطه با ما دعوای پیشرفت ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید