همه نگران وضعیت لس آنجلس لیکرز در NBA

به گزارش مجله سرگرمی، تهران - خبرنگاران - شرایط نامناسب لیکرز اعتراض خیلی ها را بلند نموده است. امروز شکیل اونیل ستاره سابق این تیم و بسکتبال آمریکا نیز از وضعیت لیکرز و عملکرد بازیکنانش گلایه کرد.

همه نگران وضعیت لس آنجلس لیکرز در NBA

به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز چهارشنبه با سه دیدار ادامه پیدا کرد که در این مسابقات دنور، تورنتو و نیویورک برابر حریفان خود به رجحان رسیدند.

در این دیدارها اوکلاهاماسیتی، بوستون و اورلاندو بازنده بودند اما خبرهای منتشر شده درباره لیگ NBA زیاد مربوط به این مسابقه نبود بلکه اکثرا تحت تاثیر اتفاق های دیگر بود. در جریان دیدارهای امروز شکیل اونیل ستاره سال های نه چندان دور لیکرز به وضعیت این تیم در لیگ اشاره نمود.

لس آنجلس لیکرز درگیر بعضی اتفاق ها شده و شاید پلی آف را نیز از دست بدهد. بسیاری از رسانه ها اعلام می نمایند که لیکرز به دلیل ماجرای جذب آنتونی دیویس از تیم نیواورلانز با مسائل داخلی روبرو شده که به کوشش این تیم برای انتقال بازیکنانش به تیم حریف و دریافت آنتونی دیویس مربوط می گردد.

لبرون جیمز بعد از باخت لیکرز برابر ممفیس تاکید نمود که هم تیمی هایش نباید اجازه دهند حواسشان به موارد دیگر پرت گردد و راه را گم نمایند. در جریان بازی های امروز شکیل اونیل نیز همین نظر را داشت. ستاره تیم لیکرز گفته است: 6 بار در لیگ NBA انتقال داده شدم اما هیچوقت گریه نکردم.

اونیل همچنین گفته است: اگر نمی خواهید به تیم دیگری بروید یا درباره انتقال شما صحبت گردد باید بلند شوید و رقابت کنید. جیمز عادت دارد که بازیکنانی کنارش باشند که امتیاز بیاورند و کنار او کوشش نمایند و اکنون این شرایط برایش مهیا نیست.

در کنار این موضوع باخت بوستون نیز ماجراهایی در پی داشت. این تیم امروز به مصاف تورنتو رفت و 118 بر 95 تن به شکست داد. در این دیدار کایری ایروینگ عملکرد خوبی برای تیمش نداشت و تنها 7 امتیاز کسب کرد. در دقایقی که او روی نیمکت تیمش نشسته بود تصاویری از چهره ناراحت و درهم او منتشر شده که طبق اعلام رسانه های مختلف این مساله نشان می دهد به هیچ وجه از وضعیت بوستون راضی نیست. خبرنگاران زیادی این سوال را مطرح نموده اند که ایروینگ که بعد از این فصل بازیکن آزاد می گردد از بوستون جدا خواهد شد یا نه.

در دیگر دیدار برگزار شده دنور که از مدعیان این فصل است برابر اوکلاهاما با نتیجه 121 بر 112 به رجحان رسید و پنجمین برد پیاپی اش را جشن گرفت. لوکا جوکیچ ستاره این تیم برابر اوکلاهاما بود و با کسب 36 امتیاز، 9 ریباند و 10 پاس منجربه گل دبل دبل کرد. در طرف دیگر میدان هم پائول جرج و راسل وست بروک ستاره های اوکلاهاما بودند اما نتوانست مانع باخت تیمشان شوند.

جرج در این دیدار 25 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس منجربه گل داشت و وست بروک نیز با 22 امتیاز، 14 ریباند و 9 پاس منجربه گل به کارش خود پایان داد.

در آخرین مسابقه نیز نیویورک 08 بر 103 اورلاندو را مغلوب کرد.

ورزشی**ع-ح**2024

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13854

به "همه نگران وضعیت لس آنجلس لیکرز در NBA" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه نگران وضعیت لس آنجلس لیکرز در NBA"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید