مدیرعامل توییتر می خواهد ویرایش توییت ها را امکان پذیر کند

به گزارش مجله سرگرمی، اگر در گوگل عبارت How to edit a tweet (چگونه می توان یک توییت را ویرایش کرد) جستجو کنید، با 321 میلیون پاسخ روبرو می شوید که همه آن ها یک چیز مشابه را می گویند: چنین کاری امکان پذیر نیست. حالا مدیرعامل توییتر جک دورسی (Jack Dorsey) می گوید که می داند که بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی خواهان ارائه چنین قابلیتی هستند، اما امکان پذیر کردن ویرایش آن چنان هم ساده نیست.

مدیرعامل توییتر می خواهد ویرایش توییت ها را امکان پذیر کند

دورسی که این حرف ها را در یک کنفرانس در هند بر زبان آورده، گفته: بسیاری از کاربران برای اصلاح مواردی مانند غلط های املایی یا URL اشتباهی خواهان ارائه این ویژگی هستند که بلافاصله بعد از انتشار توییت، بتوانند اصلاحات موردنظر خود را اعمال نمایند. او در ادامه خاطرنشان نموده که امکان ویرایش توییت در مدت زمان نامحدود چیزی نیست که منطقی باشد، زیرا با این کار، کاربران خیلی راحت می توانند توییت های جدل آمیز خود را که مدت ها پیش منتشر نموده بودند، تغییر دهند. او در ادامه گفته: ما از مدت ها قبل مشغول آنالیز ارائه این قابلیت هستیم و نباید در رابطه با این موضوع عجله کنیم.

به نظر می رسد سابقه آنالیز ارائه این قابلیت، به سال 2016 برمی گردد زیرا در آن سال هم مدیرعامل توییتر اعلام نموده بود در حال آنالیز این موضوع است. اگرچه ارائه قابلیت ویرایش توییت برای مدت زمان طولانی اصلا اقدامی منطقی محسوب نمی گردد، ولی توییتر خیلی راحت می تواند کاری کند که مثلا 30 ثانیه تا 2 دقیقه بعد از انتشار توییت، ویرایش آن امکان پذیر باشد و ارائه چنین مشخصه ای مطمئنا چندان هم مشکل نخواهد بود.

در هر صورت، تا اطلاع ثانوی، در لینک های مربوط به ویرایش توییت، معمولا به کاربران توصیه می گردد متن توییت خود را کپی نمایند، توییت اصلی را حذف، و متن اصلاح شده را دوباره منتشر نمایند.

منبع: 9To5Mac

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6259

به "مدیرعامل توییتر می خواهد ویرایش توییت ها را امکان پذیر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل توییتر می خواهد ویرایش توییت ها را امکان پذیر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید