سعیدرضا کیخا: ژیمناست آمریکایی حرکت ابداعی من را اجرا می نماید، از کسب سهمیه المپیک ناامید نیستم

به گزارش مجله سرگرمی، ملی پوش ژیمناستیک ایران گفت: می دانم مسیر سختی برای کسب سهمیه المپیک 2020 پیش رو دارم، اما ناامید نیستم و همه تلاشم را برای رسیدن به این هدف بکار می گیرم.

سعیدرضا کیخا: ژیمناست آمریکایی حرکت ابداعی من را اجرا می نماید، از کسب سهمیه المپیک ناامید نیستم

سعیدرضا کیخا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، درباره آخرین شرایطش پس از کسب مدال برنز در رقابت های جام جهانی ژیمناستیک در آلمان گفت: پس از بازگشت از این مسابقات دچار گرفتگی عضلات گردن شدم، اما به خوبی ریکاوری کردم و خوشبختانه تمرینات را بدون وقفه پیگیری می کنم، چون می خواهم به هدف اصلی ام که کسب سهمیه المپیک 2020 است، برسم. من سه رویداد دیگر یعنی جام های جهانی باکو، قطر و آلمان را که مسیرهای کسب سهمیه المپیک است، پیش رو دارم و امیدوارم موفقیت هایم تداوم داشته باشد.

وی درباره کسب سهمیه المپیک گفت: راه بسیار سختی دارم. قوانین جدید فدراسیون جهانی از سال گذشته به گونه ای شده که راه کسب سهمیه برای تک وسیله کاران باز شده و امیدوارکننده است. من می دانم مسیر سختی دارم، اما ناامید نیستم.

ملی پوش ژیمناستیک ایران ادامه داد: در مرحله اول جام جهانی همه مدعیان آمده بودند و شرایط بسیار سخت بود. من در حالی به مدال رسیدم که حتی صعود به فینال هم سخت شده بود. من ضمن اجرای حرکت کیخا 6 توانستم نمره بالای 15 یعنی 15.133 را بگیرم که برای نخستین بار رقم خورد.

کیخا مطرح نمود: کسب سهمیه واقعاً قابل پیش بینی نیست. همه ژیمناست ها شرایط خیلی خوبی دارند، اما ناامید نیستم و این شانس را برای خودم قائلم. تا الان که وضعیت بسیار خوب بوده و مسئولان فدراسیون وضعیت مناسبی را به لحاظ اردویی و اعزام ها فراهم نموده اند که جای تشکر دارد. امیدوارم این شرایط تداوم داشته باشد تا ژیمناست ها بدون دغدغه به فکر افتخارآفرینی باشند.

عنوان شده که ژیمناست چین تایپه حرکات شما را بهتر از خودتان اجرا می نماید. کیخا در واکنش به این موضوع گفت: این ژیمناست بدن و دست و پای کشیده ای دارد و به خوبی می تواند حرکات ابداعی من را به اجرا بگذارد. البته او تنها کسی نیست که این کار را انجام می دهند. نفر اول تیم ملی آمریکا در تمریناتش حرکت کیخا 1 اجرا می نماید که حتی برای خودم هم جالب است.

rugozar.ir: مجله روگذر: مجله اخبار گردشگری

fastnote.ir: یادداشت سریع: گلچین اخبار و مقالات روز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8946

به "سعیدرضا کیخا: ژیمناست آمریکایی حرکت ابداعی من را اجرا می نماید، از کسب سهمیه المپیک ناامید نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدرضا کیخا: ژیمناست آمریکایی حرکت ابداعی من را اجرا می نماید، از کسب سهمیه المپیک ناامید نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید