تکذیب خبر اعمال محدودیت تردد در استان تهران، اعمال هرگونه محدودیت تردد نیازمند تأیید و اعلام وزارت کشور است

به گزارش مجله سرگرمی، اظهارات معاون عمرانی استاندار تهران در مورد محدودیت تردد صرفاً جزو موارد پیشنهادی بوده و اخبار مربوط به هرگونه محدودیت تردد در استان تهران پس از اعلام تصمیمات نهائی از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد.

تکذیب خبر اعمال محدودیت تردد در استان تهران، اعمال هرگونه محدودیت تردد نیازمند تأیید و اعلام وزارت کشور است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران از استانداری تهران، صبح امروز جلسه اضطراری شورای ترافیک در استانداری تهران با موضوع ارائه پیشنهادهای مربوط به جلوگیری از شیوع کرونا برگزار گشت که یکی از محورهای پیشنهادی آن اعمال محدودیت های تردد در استان تهران بود که مقرر شد این پیشنهادها پس از بررسی و تجمیع به وزارت کشور اعلام و در صورت صلاحدید هرگونه تصمیم توسط وزارت کشور اطلاع رسانی شود.

با این وجود، محدودیت زمانی در بیان مطالب از سوی معاون عمرانی استاندار تهران و برخی استنباط های غیردقیق برخی از خبرنگاران از این پیشنهادها سبب انتشار اخبار غیرصحیح در مورد محدودیت های تردد و خروج از استان تهران شد.

این در حالی است که این امر صرفاً در حد پیشنهاد ارائه شده و تصمیم گیری در مورد آن بستگی به نظر وزارت کشور دارد و اطلاع رسانی دقیق در این زمینه پس از اعلام تصمیمات نهایی از سوی وزارت کشور، انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 4105/پ

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 80013

به "تکذیب خبر اعمال محدودیت تردد در استان تهران، اعمال هرگونه محدودیت تردد نیازمند تأیید و اعلام وزارت کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب خبر اعمال محدودیت تردد در استان تهران، اعمال هرگونه محدودیت تردد نیازمند تأیید و اعلام وزارت کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید