تخریب 3 دامداری و یک باب منزل در پی بارش باران در اسدآباد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، کریم حمیدوند ظهر دوشنبه در ستاد بحران استانداری همدان با بیان اینکه در ستاد اسکان شهرستان اسدآباد مسئله ای وجود ندارند و 700 نفر تاکنون در اسدآباد اقامت گرفته اند و 9 هزار و 600 نفر نیز از جاذبه های دیدنی این شهرستان بازدید داشته اند، مطرح کرد: ستاد مدیریت بحران فرمانداری اسدآباد ساعت 9 و نیم صبح امروز تشکیل جلسه داد و حضور مدیران شهرستان بررسی شد.

تخریب 3 دامداری و یک باب منزل در پی بارش باران در اسدآباد

کریم حمیدوند با بیان اینکه تمام مدیران در شهرستان حضور داشتند از تخریب 3 مورد دامداری و یک مورد منزل در پی بارندگی های اخیر خبر داد و گفت: خسارت وارده در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه گردنه اسدآباد کولاک حاکم است و دو مورد رانش نیز گزارش شده است که نیاز به ترمیم اساسی دارد، اضافه کرد: آمادگی لازم برای برخورد با شرایط آب و هوایی اعلام شده وجود دارد.

فرماندار بهار نیز با اشاره به کولاک گردنه همه کسی از راهداری خواست ماشین آلاتی که در برخی از محورها به آنها نیاز نیست تحویل راهدارخانه این محور شود.

احتمال آبگرفتگی در برخی روستاهای شهرستان بهار وجود دارد

احسان قنبری خواستار فعالیت بیشتر نیروهای هلال احمر در این گردنه شد و با بیان اینکه احتمال آبگرفتگی در برخی روستاهای شهرستان بهار وجود دارد، اضافه کرد تمهیدات لازم اندیشیده شده اما باید لایروبی اضطراری در برخی بخش ها صورت گیرد.

وی گفت: با توجه به بارش های اخیر مدیریت بحران شهرستان بهار آمادگی لازم و کامل را برای هرگونه حوادث طبیعی را دارد و دستگاه های امداد و نجات و خدمات رسان به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت هستند.

وی گفت: در حال حاضر راهدارخانه های شهرستان به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی هستند و مراکز اسکان اضطراری نیز در شهرستان بهار پیش بینی شده است.

رئیس ستاد بحران شهرستان بهار گفت: تمام مدیران دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های خدمات رسان به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات هستند و در صورت وقوع هرگونه حوادث احتمالی شهرستان بهار آمادگی لازم و کافی را دارد.

فرماندار همدان نیز با بیان اینکه در روستای قاسم آباد همدان طغیان رودخانه گزارش شده و آب وارد برخی خانه ها شده است، بیان نمود: این مشکل در روستای بهرام آباد نیز گزارش شده است.

حسین افشاری با تاکید بر اینکه اقداماتی اجرا شده تا خسارات ناشی از سیل و آبگرفتگی به حداقل ممکن برسد، اضافه کرد: تلاش ها برای کمک به مردم ادامه دارد.

rugozar.ir: مجله روگذر: مجله اخبار گردشگری

fastnote.ir: یادداشت سریع: گلچین اخبار و مقالات روز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17243

به "تخریب 3 دامداری و یک باب منزل در پی بارش باران در اسدآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب 3 دامداری و یک باب منزل در پی بارش باران در اسدآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید