بهترین رستوران های ارزان قیمت در محله بی اوغلو استانبول

به گزارش مجله سرگرمی، بهترین رستوران های ارزان استانبول

منطقه بی اوغلو استانبول یکی از معروف ترین مناطق شهر و یکی از توریستی ترین محله ها به حساب می آید. جاذبه های دیدنی مشهوری مثل برج گالاتا، میدان تقسیم، خیابان توریستی استقلال، تونل تاریخی استانبول و صدها فروشگاه، مرکز خرید، رستوران، کافه و مرکز تفریحی در همین منطقه قرار گرفته اند. بنابراین در سفر به استانبول بخش زیادی از وقتتان را در همین بخش از شهر سپری خواهید کرد. اگرچه در منطقه بی اوغلو رستوران های متعددی وجود دارد اما در این مطلب می خواهیم بهترین رستوران های ارزان قیمت استانبول را به شما معرفی کنیم. در این رستوران ها می توانید خوشمزه ترین غذاهای ترکیه و استانبول را با قیمتی مقرون به صرفه و مالی نوش جان کنید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

بهترین رستوران های ارزان قیمت در محله بی اوغلو استانبول

رستوران آنتیوچیا | ANTIOCHIA

یکی از بهترین رستوران های ارزان استانبول در منطقه Asmalımescit قرار گرفته است. در این رستوران انواع غذاهای ترکی تحت تاثیر آشپزی عربی با خلاقیت و هنرمندی بالا به مشتریان ارائه می گردد. منوی این رستوران زیاد متنوع نیست و حدود 10 نوع غذا و چند نوع کباب دارد. اما تمام این غذاها بسیار خوشمزه هستند و هر آن چه از شکم گردی در استانبول انتظار دارید را به شما ارائه می نمایند. رستوران آنتیوچیا در دو وعده ناهار و شام به سرویس دهی به مشتریان می پردازد. بنابراین اگر در اطراف این رستوران بودید و دلتان یک وعده غذای ترکی خوشمزه و لذیذ خواست می توانید با قیمتی ارزان در این رستوران دلی از عزا در بیاورید.

  • ساعات کار: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12:30 شب
  • آدرس: Asmalımescit Mah. General Yazgan Sok. No:3, Beyoğlu, , Istanbul

رستوران دای پرا | Dai Pera

دای پرا درست در قلب محله بی اوغلو قرار گرفته و پاتوق محبوب مردم محلی به حساب می آید. در این رستوران با استفاده از تازه ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه، غذاهای خوشمزه ترکی تهیه و به مشتریان ارائه می گردد. سرآشپز این رستوران، آرزو گوردامار با عشق و علاقه غذاها را آماده می نماید و در تهیه غذاها از ذوق و خلاقیت شخصی اش هم استفاده می نماید. به همین دلیل در منوی این رستوران می توانید ترکیبی هنرمندانه از غذاهای سنتی ترکی با خلاقیت و نوآوری این سرآشپز را مشاهده کنید. فضای دوست داشتنی و دنج این رستوران با پوسترها و آثار هنری که روی دیوارها قرار گرفته، مبلمان چوبی و سنتی و موسیقی جاز محیطی دلچسب و به یادماندنی برای غذا خوردن به وجود آورده است. قیمت غذاها در این رستوران چندان بالا نیست و با خیال راحت می توانید هر آن چه دوست دارید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستوران دای پرا یکی از بهترین رستوران های ارزان استانبول است که علاوه بر مردم محلی در بین جهانگرد ها هم شهرت و محبوبیت زیادی پیدا نموده است.

  • آدرس: eni Çarşi Caddesi No. 54, Galatasaray, Beyoglu, Istanbul

رستوران هالا مانتی | Hala Manti

کمی که از هیاهو و شلوغی خیابان های خرید استانبول دور شوید به یکی از بهترین رستوران های ارزان استانبول و محله بی اوغلو می رسید. رستوران مانتی همان طور که از اسمش معین در زمینه طبخ و ارائه مانتی که یکی از غذاهای سنتی ترکیه است تخصص دارد. مانتی شبیه به رایولی ایتالیایی یا پیراشکی گوشت است و از یک خمیر تشکیل شده که داخلش با گوشت چرخنموده و مواد دیگر پر می گردد. این رستوران به سبک آناتولی و ترکی سنتی تزئین و دکور شده است و فضایی بسیار صمیمی و خانگی دارد. در این رستوران هیچ گونه نوشیدنی الکلی سرو نمی گردد و مسافران مسلمان می توانند با خیال راحت غذاهای خوشمزه ترکی را امتحان نمایند. گزلمه، نوعی غذای ترکی که یک نان مسطح است که رویش با پنیر و اسفناج پر می گردد و انواع مانتی با ترکیبات مختلف در این رستوران با قیمتی مناسب و ارزان به مشتریان ارائه می گردد.

  • آدرس: İstiklal Caddesi No:211, Beyoglu, Istanbul

رستوران زنجبیل | Zencefil

آشپزی و غذاهای ترکی تا حد زیادی مبتنی بر گوشت هستند و غذاهای گوشتی مثل انواع کباب، کوفته و … از جمله غذاهای خوشمزه ترکی هستند. با این حال، رستورانی به زنجبیل که در ترکی زنجفیل نامیده می گردد کوشش می نماید غذاهای گیاهی و گیاهخواری را در قلب منطقه بی اوغلو به مشتریان ارائه کند. اگر گیاهخوار هستید یا دوست دارید غذایی خوشمزه و غیرگوشتی بخورید در انتخاب این رستوران شک نکنید. رستوران زنجبیل با دکور و فضای صمیمی و دلنشینی که دارد یکی از بهترین رستوران های ارزان استانبول و منطقه بی اوغلو است و در بین مردم محلی و جهانگرد ها محبوبیت زیادی پیدا نموده است. تمام غذاهای این رستوران 100 خانگی و تهیه شده از مواد اولیه تازه و باکیفیت هستند. غذاهای رستوران زنجبیل معمولا در دو سایز کوچک و عظیم تهیه می گردد و می توانید این غذاها را به عنوان میان وعده یا یک ناهار درست و حسابی و خوشمزه سفارش بدهید و نوش جان کنید.

  • ساعات کار: همه روزه به جز یکشنبه ها از سات 9:30 صبح تا 11 شب
  • آدرس: Kurabiye Sokak 8-10, Beyoglu, Istanbul

رستوران فیچین | Ficcin

یکی دیگر از بهترین رستوران های ارزان استانبول در نزدیکی خیابان استقلال قرار گرفته و با فضای سرزنده و پر جنب و جوشی که دارد محبوبیت زیادی پیدا نموده است. رستوران فیچین جزء رستوران هایی است که به اصناف معروفند. رستوران اصناف که در سرتاسر استانبول و شهرهای دیگر ترکیه وجود دارند نوعی رستوران هستند که غذاهای مختلف را در ظرف های جداگانه ارائه می نمایند و هر مشتری می تواند با توجه به ذائقه و بودجه ای که دارد به میزان دلخواه از غذاها بردارد و پول همان مقدار غذا را حساب کند. این رستوران ها به دلیل قیمت پایینی که دارند بسیار محبوب هستند و رستوران فیچین هم یکی از بهترین رستوران های اصناف استانبول است. اگر خیلی گرسنه نیستید و تنها یک میان وعده خوشمزه و ارزان می خواهید یا حتی اگر دلتان یک وعده غذای پر و پیمان و ارزان قیمت می خواهد در هر دو صورت پیشنهادمان این است که به رستوران فیچین بروید.

ساعات کار:

  • همه روزه از ساعت 8 صبح تا نیمه شب
  • روزهای یکشنبه از ساعت 12 ظهر تا نیمه شب
  • آدرس: D:1, No:13 Kallavi Sokak, İstanbul, 34430

منبع: theculturetrip.com

foroshgahak.ir: فروشگاه کوچک | مجله آموزشی سیستم های مدیریت فروش

منبع: الی گشت
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 85222

به "بهترین رستوران های ارزان قیمت در محله بی اوغلو استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های ارزان قیمت در محله بی اوغلو استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید