این نرم افزار کابوس معلم های ریاضی است!

به گزارش مجله سرگرمی، زومیت نوشت: نرم افزاری مجذوب کننده و کاربردی برای دانشجویان و دانش آموزان وجود دارد که به سادگی مسائل ریاضی را حل می نماید.

این نرم افزار کابوس معلم های ریاضی است!

امروزه اپلیکیشن های زیادی می توانند اسناد را اسکن و متن موجود در آن ها را استخراج نمایند. بعلاوه نرم افزارهایی ویژه برای خواندن بارکدها ساخته شده اند.

این اپلیکیشن ها با استفاده از دوربین گوشی، اسناد، بارکدها و تصاویر را می بینند و سپس با استفاده از الگوریتم های پیچیده پردازش تصویر، آن ها را تحلیل می نمایند. در بعضی نمونه ها، نرم افزارها حتی توانایی اصلاح تصاویر را دارند.

با همه گیر شدن گوشی های هوشمند دوربین دار و دستگاه های مجهزبه پردازنده های قدرتمند، روزبه روز به تعداد این نوع اپلیکیشن ها اضافه می گردد. پردازنده های موجود در گوشی نقش پررنگی در عملکرد این نرم افزارها دارند.

Photomath یکی از همین اپلیکیشن ها است که بر دوربین تلفن هوشمند شما تکیه می نماید. کافی است اپلیکیشن را روی گوشی نصب و آن را اجرا کنید و دوربین دستگاهتان را به سمت برگه امتحان ریاضی یا هر معادله ریاضی بگیرید تا خیلی سریع پاسخ را روی تصویر مشاهده کنید.

Photomath می تواند عبارات حسابی، عبارات کسری، توان، جذر و معادلات خطی ساده را حل نماید. در بیشتر مواقع نمی توانید از آن برای حل تمرین ها و تکالیف پیچیده بهره ببرید، اما بی شک این ابزار می تواند در حل سریع مسائل بسیار به شما یاری کند.

مهم ترین ویژگی این اپلیکیشن، سرعت بالای آن در نمایش پاسخ است. مثلاً وقتی دوربین را جلوی یک عبارت محاسباتی می گیرید، پاسخ به سرعت نمایان می گردد. وقتی یک معادله خطی ساده را به سمت دوربین ابزار هوشمند خود می گیرید، فوتومث به سرعت به شما نشان می دهد که مجهول معادله چند است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 آذر 1402 بروزرسانی: 14 آذر 1402 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164571

به "این نرم افزار کابوس معلم های ریاضی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این نرم افزار کابوس معلم های ریاضی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید