اعتراض مدال آور المپیک در مجمع ژیمناستیک، امروز و فردای فدراسیون برای یک نامه

به گزارش مجله سرگرمی، دارنده مدال برنز المپیک جوانان به همراه پدرش با یک پلاکارد در محل برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون ژیمناستیک به نشانه اعتراض ایستاده بود و با عبدالحمید احمدی صحبت کرد.

اعتراض مدال آور المپیک در مجمع ژیمناستیک، امروز و فردای فدراسیون برای یک نامه

دارنده مدال برنز المپیک جوانان به همراه پدرش با یک پلاکارد در محل برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون ژیمناستیک به نشانه اعتراض ایستاده بود و با عبدالحمید احمدی صحبت کرد.

رضا بهلول زاده دارنده اولین مدال المپیک تاریخ ژیمناستیک ایران (المپیک 2018 جوانان در بوینس آیرس) به همراه پدرش به نشانه اعتراض و گلایه از فدراسیون با یک پلاکارد به محل برگزاری مجمع آمدند و پدر این ورزشکار از مسئولان ورزش کشور انتظار رسیدگی به مسائل فرزندش را داشت و در ادامه با عبدالحمید احمدی رئیس مجمع و معاون وزیر ورزش به صحبت پرداخت.

بهلول زاده که در المپیک آرژانتین در وسیله خرک حلقه مدال برنز گرفت، بعد از بازی های المپیک با آسیب روبرو شد اما هنوز با گذشت بیش از چهار ماه از این رویداد این آسیب معالجه نشده است. این ملی پوش برای درمان آسیبش احتیاج به یک نامه از فدراسیون ژیمناستیک به فدراسیون پزشکی ورزشی دارد تا مراحل درمانش زیر نظر فدراسیون پزشکی ورزشی انجام گردد اما به گفته آنها گویا فدراسیون برای آماده کردن این نامه امروز و فردا می نماید. این ملی پوش به تیم ملی دعوت شده اما به دلیل آسیب دیدگی به اردو نرفته است و اکنون خانه نشین است.

او هچنین برای معرفی به صندوق حمایت از قهرمانان احتیاج به یک نامه از فدراسیون ژیمناستیک به کمیته ملی المپیک دارد تا از سوی کمیته به صندوق معرفی گردد که همین کار هم انجام نشده است.

4،250

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13553

به "اعتراض مدال آور المپیک در مجمع ژیمناستیک، امروز و فردای فدراسیون برای یک نامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض مدال آور المپیک در مجمع ژیمناستیک، امروز و فردای فدراسیون برای یک نامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید