کیفی سازی آموزش های غواصی اولویت فدراسیون نجات غریق است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مهدی حیدری روز شنبه در مجمع انتخاب رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان ایلام اظهار کرد: با توجه به حساسیت فعالیت های مربوط به غواصی و نجات غریق باید افراد در این عرصه حضور پیدا نمایند که با عشق و علاقه و احساس مسئولیت ورود نمایند تا بتوانند در ماموریت های محوله تاثیرگذار باشند.

کیفی سازی آموزش های غواصی اولویت فدراسیون نجات غریق است

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته با کمبود نیروی غواص به ویژه در مواقع بروز حوادث روبرو بودیم گفت: طی سال های اخیر با تربیت نیروهای جدید توانستیم بخشی از نیروی مورد احتیاج خود را تامین کنیم.

نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی افزود: این فدراسیون با کمبود امکانات دشوار افزاری در این عرصه روبروست که امیدورایم با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و همچنین بخش خصوصی در جهت برطرف احتیاجمندی های خود گام برداریم.

حیدری با اشاره به اینکه هزینه کردن برای ایمنی و امنیت مردم هزینه اضافی نیست، تاکید نمود: ناجیان باید در تمامی اماکن آبی حضور داشته باشند و افزایش نظارت و توجه به اماکن آبی و مجموعه های خصوصی و نیمه خصوصی ضرورت دارد.

تا 6 ماه آینده هیچ کلاس آموزشی در این زمینه نداریم

وی در خصوص برگزاری کلاس های آموزشی جدید گفت: تا 6 ماه آینده هیچ کلاس آموزشی در این زمینه نداریم و تنها افراد دارای مدرک درجه یک و 2 برای ارتقا سطح علمی و آموزشی خود با اولویت کیفیت سازی آموزش می بینند.

حیدری یادآور شد: تقسیم بندی هیات های نجات غریق و غواصی استان ها با هدف تمرکز زدایی از تهران در 6 منطقه انجام گردیده و در این راستا از بهترین مدرسان برای برگزاری کلاس های آموزشی استفاده می گردد.

وی برگزاری کلاس های آموزش غواصی، داوری و نجات غریق را برای ارتقای سطح علمی ورزشکاران این رشته از برنامه های مهم برای هیات نجات غریق استان دانست و افزود: از همه ظرفیت های خود برای بهره مندی ورزشکاران و علاقه مندان به این ورزش استفاده می کنیم و با توجه به سرمایه گذاری های بخش خصوصی مهمترین اصل قبل از اجرای ضوابط و مقررات، حفظ جان و سلامت مردم در این بخش محسوب می گردد.

استان ایلام دارای یکی از بهترین هیئت ها از نظر دشوار افزاری است و باید از این ظرفیت برای رشد بیشتر این ورزش استفاده کرد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 632

به "کیفی سازی آموزش های غواصی اولویت فدراسیون نجات غریق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفی سازی آموزش های غواصی اولویت فدراسیون نجات غریق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید