پیمان اکبری: از ابتدای فصل درگیر مسائل اقتصادی هستیم، تماشاگران نباید به بازیکن کلیدی من فحش بدهند

به گزارش مجله سرگرمی، پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: تیم من جا دارد که خیلی بهتر از این ها بازی کند، ولی مشکلاتی که ما از ابتدای فصل با آن درگیر بودیم فرصت ارائه نمایش بهتر را به بازیکنانم نداده است.

پیمان اکبری: از ابتدای فصل درگیر مسائل اقتصادی هستیم، تماشاگران نباید به بازیکن کلیدی من فحش بدهند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پیمان اکبری در خصوص پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل کاله در هفته بیست ویکم لیگ برتر والیبال گفت: کاله تیم بسیار خوبی است و صندلی مناسبی در جدول دارد. آنها والیبال را به خوبی اجرا می نمایند و من خوشحالم که امروز توانستیم این تیم را 3 بر یک شکست دهیم.

وی ادامه داد: تیم من جا دارد که خیلی بهتر از اینها بازی کند، ولی مسائلی که ما از ابتدای فصل با آن درگیر بودیم فرصت ارائه نمایش بهتر را به بازیکنان من نداده است. تغییراتی که در مدیریت ارشد شرکت سایپا ایجاد شد باعث شد که ما نتوانیم به مسائل اقتصادی تیم سر و سامان بدهیم، به همین خاطر بازیکنان ما دریافتی آنچنانی از ابتدای فصل نداشتند که امیدوارم این مسئله هرچه زودتر حل گردد.

اکبری در خصوص حاشیه های بازی و توهین تماشاگران آملی به حمزه زرینی گفت: این کار اصلاً خوب نیست که تماشاگران حریف روی بازیکن کلیدی یک تیم تمرکز نمایند و مرتب به او فحش و ناسزا بدهند. بهتر است که ناظر داوری در این موارد از جای خود بلند گردد و همه حوادث را به دقت مشاهده کند. متأسفانه در تهران کمترین تعداد تماشاگر به سالن ها می آیند، ولی بیشترین تعداد نیروهای ویژه و امنیتی در سالن ها حضور دارند. در همه جای ایران به تیم ما توهین می گردد که این مسئله خوشایندی برای والیبال کشور نیست.

سرمربی تیم والیبال سایپا در خصوص لزوم وجود ویدیوچک در لیگ برتر گفت: استقرار ویدیوچک در لیگ باید از شهرستان ها شروع گردد، چون در شهرستان ها داوران خط نمی توانند به داوران اصلی بازی یاری نمایند، به همین خاطر وقتی داور اصلی رأی داور خط را لغو می نماید تماشاگران به او توهین می نمایند. باید فکری اساسی برای این مسئله کرد.

وی در خاتمه گفت: ما در همه جای ایران میهمان هستیم و از امتیاز میزبانی کوچک ترین بهره ای نبرده ایم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11271

به "پیمان اکبری: از ابتدای فصل درگیر مسائل اقتصادی هستیم، تماشاگران نباید به بازیکن کلیدی من فحش بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمان اکبری: از ابتدای فصل درگیر مسائل اقتصادی هستیم، تماشاگران نباید به بازیکن کلیدی من فحش بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید