معرفی ظرفیت های گردشگری کردستان در نمایشگاه شهر گردشگر

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت: نمایشگاه شهر گردشگر فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ظرفیت های گردشگری و سرمایه گذاری این استان به علاقه مندان است.

معرفی ظرفیت های گردشگری کردستان در نمایشگاه شهر گردشگر

سیدمحسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان امروز سه شنبه 6 شهریور 97 در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این استان با 26 طرح گردشگری شامل مجتمع ها و مناطق نمونه گردشگری و پنج بنای تاریخی که آماده واگذاری برای احیا و بهره برداری هستند در نخستین نمایشگاه شهر گردشگر حضور دارد.

او توضیح داد: این طرح ها در قالب کتابچه ای که تمام جزئیات و اطلاعات پروژه ها در آن معرفی گردیده است در اختیار علاقه مندان و سرمایه گذاران قرار می گیرد.

علوی اضافه نمود: مناطق نمونه گردشگری آلوت، بوئین سفلی، سورین، سالوک، بست، سارال، یوزباشکندی، بسطام، قلندر، زیویه، بدر و پریشان، قصلان، باشماق، گاوشان، زریوار، کومایین، هورامان، دل و دله مرز، سورال، قم چقای، صلوات آباد، یاسوکند، محور گردشگری قشلاق-گریزه، کمپ های گردشگری صلوات آباد سنندج، آبیدر و بانه در استان کردستان از جمله طرح هایی هستند که سرمایه گذاران می توانند در آنها مشارکت داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان اضافه نمود: منزل گله داری، منزل پیرمرادی، منزل احمدی، حمام خان و منزل متوسل از جمله بناهای تاریخی هستند که آماده واگذاری به بخش خصوصی برای احیاء، مرمت و بهره برداری هستند.

او اضافه نمود: مشوق ها و حمایت های لازم از سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان برای حضور در حوزه گردشگری کردستان انجام می گردد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1730

به "معرفی ظرفیت های گردشگری کردستان در نمایشگاه شهر گردشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ظرفیت های گردشگری کردستان در نمایشگاه شهر گردشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید