حاجی پور: جام تختی محک خوبی برای فرنگی کاران تیم ملی است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محسن حاجی پور همزمان با شروع مرحله جدید اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی در جمع خبرنگاران گفت: اولین اردو را شروع نموده ایم و فرصت زیادی تا جام تختی نداریم، نفرات زیادی به این اردو دعوت شدند تا کادر فنی به شناخت خوبی از آنها برسد.

حاجی پور: جام تختی محک خوبی برای فرنگی کاران تیم ملی است

وی ادامه داد: خوشبختانه کادر فنی شناخت خوبی از اکثر فرنگی کاران دارد و تقریبا از تمام پتانسیل کشتی دعوت نموده که در این اردو حضور پیدا نمایند. جام تختی می تواند محک بسیار خوبی برای مدعیان دوبنده تیم ملی باشد.

دارنده مدال برنز آسیا درباره حضور جوانان در کنار باتجربه ها در اردوی تیم ملی گفت: چهره های جوان زیادی در کنار نفرات باتجربه در اردو هستند که اگر میدان ببینند و به آنها اعتماد گردد آینده کشتی فرنگی را تامین و تضمین خواهند.

حاجی پور در انتها توضیح داد: کادر فنی جدید تجربه بالایی دارد و امیدوارم بتوانیم با یک برنامه ریزی مناسب کشتی فرنگی را به صندلی اصلی و شایسته اش برسانیم. زمان زیادی تا المپیک نداریم و اگر می خواهیم موفق شویم باید از همین امروز برنامه ریزی را شروع کنیم. مسئولان ارشد ورزش نیز باید حمایت ویژه ای داشته باشند، کشتی همیشه پرچمدار کاروان های ورزشی ایران در میادین مهم و بین المللی بوده که امیدوارم با حمایت های آنها بتوانیم نتایج درخشانی کسب کنیم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9566

به "حاجی پور: جام تختی محک خوبی برای فرنگی کاران تیم ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی پور: جام تختی محک خوبی برای فرنگی کاران تیم ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید