جایزه امی زودهنگام برای آهنگساز ایرانی؛ رامین جوادی در توییترش اطلاع داد

به گزارش مجله سرگرمی، رامین جوادی ، آهنگساز تحسین گردیده برای موسیقی مشهورش روی سریال محبوب و بزرگ بازی تاج و تخت (Game of Thrones) برنده جایزه امی شد.

جایزه امی زودهنگام برای آهنگساز ایرانی؛ رامین جوادی در توییترش اطلاع داد

جوادی که برای هر هفت فصل سریال بازی تاج و تخت موسیقی ساخته است برای موسیقی اپیزود اژدها و گرگ از فصل یکی مانده به آخر این سریال برنده جایزه امی گردیده است. رامین این افتخار را داشته که سال جاری با دو نامزدی در جوایز امی حضور داشته باشد یکی برای ساخت موسیقی سریال بازی تاج و تخت و دیگری سریال مشهور وست ورلد که هر دویشان هم محصولات شبکه HBO هستند.

از قضا دو سریالی که رامین جوادی برایشان موسیقی ساخته بیشترین تعداد نامزدی را در جوایز امی سال جاری دارند. بازی تاج و تخت با 22 نامزدی رکورددار است و وست ورلد هم با 21 نامزدی پشت سرش واقع شده است. در حال حاضر بازی تاج و تخت با خبر زودهنگام جایزه رامین جوادی یکی از وست ورلد جلو افتاده است.

رامین جوادی برنده شدن جایزه امی را در توییترش اعلام نمود. در حالی که در آستانه تور اجرای موسیقی بازی تاج و تخت واقع شده است. جوادی در توییترش نوشت: مفتخرم که متوجه شدم برای بازی تاج و تخت برنده جایزه بهترین موسیقی متن گردیده ام. درست قبل از اینکه برای اجرای کنسرت زنده بازی تاج و تخت در سن خوزه روی صحنه بروم. سپاسگزارم که این اتفاق را با من جشن می گیرید.

اوایل این هفته کنسرت تحسین گردیده بازی تاج و تخت دوباره به آمریکای شمالی برگشت و هوداران سریال این فرصت را پیدا کردند که رامین جوادی را در حال رهبری ارکستر بزرگی ببینند که با آن موسیقی هر هفت فصل سریال را اجرا کرد. رامین جوادی درباره جایزه امی اش بعدتر گفت: بسیار خوشحالم که بخشی از سریال بازی تاج و تخت و خانواده شبکه HBO هستم. بازی تاج و تخت یکی از ساختارشکنانه ترین سریال های تلویزیونی است. این واقعیت که من هر روز از خواب بلند می شوم تا موسیقی بسازم بنظرم یک امتیاز است و به طرز باورنکردنی خوش شانس و قدردانم که با چنین سریال فوق العاده ای کار می کنم.

از طرف دیگر منتقدان هم درباره کنسرت زنده رامین جوادی نظرات مثبتی داشته اند. یکی از مجلات تخصصی موسیقی نوشته است: این یک دستاورد موسیقی عظیم برای رامین جوادی است که در ترکیب با نمایش دیدنی روی صحنه مبهوت کننده می گردد.

مجله الوسینه هم نوشته است: این کنسرت حماسی قطعا طرفداران سریال بازی تاج و تخت را خشنود و راضی می نماید.

رامین جوادی پیش تر و در سال 2008 برای بلاک باستر مرد آهنی (آیرون من) مارول نامزد دریافت جایزه گرمی گردیده بود. از بقیه فیلم هایی که جوادی موسیقی متن شان را ساخته می گردد به موارد زیر اشاره نمود:

چین خوردگی در زمان (Wrinkle in Time)، پاسفیک ریم (Pacific Rim)، سقوط تیتان ها (Clash of Titans) به علاوه موسیقی سریال وست ورلد.

جوادی تا امروز نامزد شش جایزه امی و دو جایزه گرمی گردیده است.

بیشتر بخوانید: موسیقی رامین جوادی مرزی ندارد؛ از بازی تاج و تخت تا وست ورلد

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3008

به "جایزه امی زودهنگام برای آهنگساز ایرانی؛ رامین جوادی در توییترش اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه امی زودهنگام برای آهنگساز ایرانی؛ رامین جوادی در توییترش اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید