بوتراگوئنو: باید بهترین سطح کیفی از بازی مان را در تقابل با آژاکس ارائه دهیم

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال جهان- امیلیو بوتراگوئنو، مدیر روابط سازمانی باشگاه رئال مادرید معتقد است کار رئال مقابل مقابل آژاکس سخت اما صعود به دور بد شدنی است.

بوتراگوئنو: باید بهترین سطح کیفی از بازی مان را در تقابل با آژاکس ارائه دهیم

به گزارش خبرنگاران ، امیلیو بوتراگوئنو پس از معین شدن آژاکس به عنوان رقیب رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به سایت رسمی باشگاه رئال مادرید گفت: ما در خصوص دو باشگاه باسابقه و اسطوره ای صحبت می کنیم که سهمی بسزا در پیشرفت لیگ قهرمانان داشته اند، از این رو جدال جذابی خواهد شد. اطمینان داریم که دو بازی خیلی سخت در پیش خواهیم داشت و باید بهترین سطح کیفی از بازی مان را در تقابل با آژاکس ارائه دهیم و برای قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به شهر نیون بازگردیم.

مدیر روابط سازمانی باشگاه رئال مادرید توضیح داد: آژاکس این فصل بازی های خوبی را به نمایش گذاشته است. آنها تیمی متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه هستند که در زمین پرتحرک هستند و ذهنینی هجومی دارند. در چنین بازی هایی هم سطح انگیزه نقش بسزایی دارد. آژاکس در خانه اش تیم قدرتمندی است، از این رو سعی می کنیم در آنجا به نتیجه خوبی برسیم و در بازی برگشت با حمایت طرفداران مان در برنابئو صعودمان به مرحله یک چهارم نهایی را قطعی کنیم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8517

به "بوتراگوئنو: باید بهترین سطح کیفی از بازی مان را در تقابل با آژاکس ارائه دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوتراگوئنو: باید بهترین سطح کیفی از بازی مان را در تقابل با آژاکس ارائه دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید