بهترین آبشارهای ایسلند

به گزارش مجله سرگرمی، ایسلند یکی از کشورهای گوناگون و زیبا در اقیانوس اطلس شمالی است و بدون شک یکی از بهترین مکان‌هایی است که به اکتشاف آن می‌پردازد . در سراسر زمین ، 10000 آبشار به فراز صخره‌های کوهستانی پر از صخره به صدا در می‌آیند . در برخی ، شما می‌توانید بالای سر بایستید و به منظره نفس‌گیر خود نگاه کنید و از قدرت مطلق آب لذت ببرید . بقیه به شما اجازه خواهند داد که از پرده آب خود به درون دنیای مخفی نگاه کنید . با بیش از 10000 آبشار که می‌توانید از آن‌ها انتخاب کنید ، می‌توانید هفته‌ها ، ماه‌ها و حتی سال‌ها از آن‌ها بازدید کنید . بنابراین ، ما لیست 14 unmissable برتر را با هم جمع کرده‌ایم ، بهترین آبشار در ایسلند ، فقط برای شما . دوربین خود را آماده نگه دارید و امروز سفر ایسلند را رزرو کنید .

بهترین آبشارهای ایسلند

14. آچار
آبشار Aldeyjarfoss بلند ( 65.6 فوتی ) با عبور از مسیر عبور از سنگ‌های سیاه باریک در قسمت پایین ، آب کف و کف عظیمی را به دام می‌اندازد . ستون‌های سیاه منحصر به فرد این یکی از آبشار مورد علاقه ما در ایسلند است .
نقطه عکس ایده‌آل : ورود ساحل غربی توریستی کم‌تر از شرق است . برای یک عکس متقارن ، از آبشار عبور کنید .
نکاتی برای بازدید : بخشی از مسیر جاده " اف و 2 WD " است که اجازه دسترسی به آن را ندارند . اگر نمی‌خواهید یک ماشین با 4 WD اجاره کنید می‌توانید یک تور سازمان‌یافته انجام دهید . - یک پارک ماشین طراحی‌شده ، 10 تا 15 دقیقه به محل آبشار راه دارد . - مراقب کشتزارها و حیوانات در هنگام رانندگی باشید .
نکاتی مربوط به اقامت : این خانه از راه دور اما بزرگ شامل چهار نفر مهمان است و تنها 5.7 مایل ( 9 کیلومتر ) از سایت آبشار است . - The Guesthouse - یک اتاق‌خواب خصوصی که در یک تخت‌خواب و اتاق صبحانه با اتاق‌های راحت و سالن عمومی تزیین شده بود.
13. Dynjandi ( Fjallfoss )
این آبشار با شکوه با ارتفاع 60 متر ( 196 متر ) در چشم‌انداز ناهموار و بزرگ‌ترین آبشار در قرار دارد . ( همچنین معروف به Fjallfoss ) در واقع مجموعه‌ای از هفت آبشار زیبایی است که ارتفاع تجمعی 100 متر ( 330 فوت ) دارند . واژه " dynjandi " واقعا ً به معنای " رعد و برق " است و این آبشار قدرتمند نیازمند احترام ، ترس و سکوت است .
نقطه عکس ایده‌آل : در پایین آبشار بایستید و با یک لنز واید به سمت بالا عکس بگیرید .
توصیه‌هایی برای بازدید : - جاده به سوی آبشار پر شیب و چالش برانگیز در یک خودرو است ، بنابراین وقتی برای کنترل بیشتر از تپه پایین می‌آید ، از یک دنده پایین استفاده کنید . - این یک راه رفتن 15 دقیقه‌ای بر روی جاده سنگی و متوسطی به سوی . - توقف تعداد زیادی از آبشارهای کوچک‌تر در مسیر به Dynjandi ، هر کدام علامت‌گذاری شده‌اند .
نکاتی مربوط به اقامت : هتل سه ستاره به همراه یک رستوران محلی برای اتاق‌خواب‌ها ارزش و ارزش بسیار خوبی ارائه می‌دهد .
12. Bruarfoss
به عنوان یکی از کوچک‌ترین آبشارهای موجود در فهرست ما ، تنها 3 متر ( 9.8 فوت ) ، ممکن است بخواهید به بازدید خود بی‌توجهی کنید ، اما اجازه دهید در آنجا شما را متوقف کنیم . به عنوان آبشار " Icelands bluest " معروف است ، ما شما را به خاطر این که فکر می‌کنید زمانی که این گوهر پنهان را پیدا کردید ، به یک داستان تخیلی تبدیل کرده‌اید ، قضاوت نمی‌کنیم .
نقطه عکس ایده‌آل : یک عکس پانوراما از روی پلی که روی پل خم شده و از آبشار عبور می‌کند ، بگیرید .
توصیه‌هایی برای بازدید : اگرچه یک اتومبیل 4 * 4 مورد نیاز نیست ، جاده‌های خاکی دشوار هستند . مکان دقیق را می ‌توان از قبل تعیین کرد . - از ریکیاویک ، مسیر 1 ( شمال ) عبور می‌کند و مسیر 36 را به سمت Pingvellir هدایت می‌کند . در مسیر Gjabakkavegur 36 ، با انشعاب چپ به مسیر 365 تبدیل خواهد شد . در امتداد مسیر 365 ادامه دهید و علائم را دنبال کنید . سپس ، در 10 مایلی ( 16.3 کیلومتر ) بعد از Laugarvatn ، علامت کوچکی در سمت چپ می‌بینید که Brekkuskogur را می‌خواند ، به سمت چپ منحرف می‌شود و به سمت یک دروازه قرمز در سمت چپ نگاه می‌کند . شما می‌توانید در هر جایی نزدیک اینجا پارک کنید و به استراحت خود ادامه دهید . اگر در Veidilundur به سر می‌برید مراقب باشید که مسیر 365 را از دست بدهید .
نکات مسکن : هتل Litli Geysir اقامت شبانه و دلپذیری را با رستوران محلی ارائه می‌دهد .
11.Godafoss
ارتفاع از ارتفاع 12 متری ( 39 فوت ) و با عرض 30 متر ( 98 فوت ) یکی از شگفت‌انگیزترین آبشارها در ایسلند است . این آبشار ظریف به شکل نیم‌دایره وار شکل می‌گیرد و به نرمی بر روی چشم‌انداز سر می‌خورد .
نقطه عکس ایده‌آل : از طرف شرق در لبه پرتگاه قرار گرفته و یک عکس زاویه بالا گرفته‌است . از طرف غرب ، مراقب باشید که از پایین به منطقه ساحلی سنگی صعود کنید، می‌توانید یک عکس بسیار کم از زاویه را ثبت کنید .
نکاتی برای بازدید : - قسمت شرقی یک کافه و مهمان مهمان در آن نزدیکی دارد ؛ طرف غرب محبوب نزدیک به پارکینگ است ، اما مسیر دشواری دارد . دور کردن تمام طول سال
نکات مسکن : Fossholl Guesthouse فقط یک پیاده‌روی کوتاه به سوی آبشار است . این هتل اقامت اساسی اما راحتی با غذاهای سنتی ایسلند ارائه می‌دهد که در محل کار می‌کنند .

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 676

به "بهترین آبشارهای ایسلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین آبشارهای ایسلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید