5 تا از هتلهای ساحلی کازابلانکا

به گزارش مجله سرگرمی، به دنبال اقامتی ساحلی در بزرگترین شهر مراکش هستید؟ یک اقامت خوب میتواند تجربه سفر را برای شما شیرین تر سازد پس چرا برای هتل خوب هزینه نکنیم؟ در اینجا به معرفی 5 تا از هتلهای ساحلی کازابلانکا می پردازیم. با ما همراه باشید.

5 تا از هتلهای ساحلی کازابلانکا

هتل کلوب وال دانفا

این هتل موقعیت فوق العاده ای در سواحل اقیانوس اطلس دارد و فاصله چندانی با مسجد محمد دوم ندارد. صبحانه این هتل رایگان می باشد. 10 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو عین الظئاب پلاژ راه است جایی که از آنجا میتوانید به مرکز کازابلانکا برسید (30 دقیقه).

هتل ساحلی مازاگان

یک هتل فوق العاده دوست داشتنی که اگر یک بار در آن اقامت داشته باشید، بارها به آنجا بازخواهید گشت. این هتل دارای تمامی امکانات رفاهی و تفریحی برای مسافران تور کازابلانکا می باشد . بنابراین لزومی ندارد نگران هیچ چیز باشد. موقعیت فوق العاده هتل در ساحل هر بیننده ای را شگفت زده می کند.

هتل پستانا کازابلانکا

این هتل نیز موقعیت عالی در کنار سواحل دارد و میتوانید از تمامی تفریحات آبی لذت ببرید. چندین رستوران درجه یک دارد که میتوانید بنا به سلیقه خود یکی را انتخاب کنید و از غذاهای سنتی، بین المللی و دریایی لذت ببرید. مهم تر از همه اینکه با اقامت در این هتل میتوان در کنار ساحل به پیاده روی پرداخت.

هتل ایبیس

هتل ارزان ایبیس یکی از بهترین هتلهای کازابلانکا می باشد که موقعیت عالی درست روبروی اقیانوس دارد. در اینجا رستورانهای زیاد و تفریحات شبانه متعددی ارائه می شود. هتلی راحت و امن با کارکنان صمیمی و خونگرم.. اگر یک بار در اینجا اقامت داشته باشید، دوباره باز خواهید گشت.

هتل آبگرم للیدو تالاسو

یکی از بهترین هتلهای مراکش با موقعیت عالی که البته پله های زیادی برای رسیدن به اتاقها دارد. تفریحات آبی که این هتل ارائه می کند نظیر ندارد و البته میتوانید از خدمات سالن آبگرم هم لذت ببرید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: لذت سفر
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38350

به "5 تا از هتلهای ساحلی کازابلانکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 تا از هتلهای ساحلی کازابلانکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید