1300 حلقه چاه آب غیرمجاز در استان مرکزی شناسایی گردیده است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، عزت الله آمره ای روز شنبه در نشست شورای حفاظت از منابع آب استان مرکزی در اراک گفت: به منظور اجرایی شدن موضوع تجهیز چاه های آب کشاورزی به کنتور های هوشمند بایستی بودجه تسهیلات لازم در این زمینه تخصیص یابد.

1300 حلقه چاه آب غیرمجاز در استان مرکزی شناسایی گردیده است

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مرکزی اضافه کرد: چنانچه مشکل اسناد خزانه برطرف و انجام آن تسریع گردد، شاهد روند قابل قبول تری در اجرای این طرح خواهیم بود.

آمره ای اعلام کرد: در حال حاضر یک هزار و 300 حلقه چاه آب کشاورزی غیرمجاز در استان مرکزی شناسایی گردیده که از این تعداد 73 چاه مسدود گردیده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مرکزی خاطر نشان ساخت: همچنین مقرر است به زودی 358 چاه آب غیرمجاز دیگر در استان مسدود گردد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به وضعیت سدهای استان مرکزی توضیح داد: با توجه به کمبود بارش در سال آبی گذشته، در حال حاضر سد کمال صالح اراک با 110 میلیون متر مکعب ظرفیت، 45میلیون مترمکعب آب ذخیره دارد و سد الغدیر ساوه نیز با گنجایش 300 میلیون مترمکعب، 37میلیون مترمکعب آب دارد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مرکزی ادامه داد: بر مبنای ارزیابی هایی که در رابطه با وضعیت بارندگی در سال آبی جاری اجرا شده، به نظر می رسد که بارندگی سال جاری، آب های سطحی و رودخانه ای را چندان افزایش نخواهد داد و با توجه به این مساله، ممکن است با ادامه روند کاهش ذخیره آبی سدها در استان مرکزی روبرو باشیم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4564

به "1300 حلقه چاه آب غیرمجاز در استان مرکزی شناسایی گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1300 حلقه چاه آب غیرمجاز در استان مرکزی شناسایی گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید