گوشی جدید ال جی با نمایشگر دوگانه در راه است

به گزارش مجله سرگرمی، در حالی که سامسونگ و هواوی قصد دارند در عصر تلفن های تاشو و منعطف با یکدیگر رقابت کنند، ال جی با رویکردی متفاوت در حال تلاش برای تولید گوشی هایی با نمایشگر دوگانه است.

گوشی جدید ال جی با نمایشگر دوگانه در راه است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ال جی تصمیم دارد با گوشی هایی متفاوت وارد بازار فناوری سال 2019 شود. گوشی هایی که با نمایشگر دوگانه خود حرف های زیادی برای گفتن دارند.

این روزها، گوشی های گلکسی فولد و میت ایکس از شهرت بسزایی برخوردارند. گوشی هایی که قرار است که به عنوان نخستین گوشی های منعطف بازار از سوی شرکت های سامسونگ و هواوی وارد بازار شوند. اما ال جی قصد ندارد در این رقابت شرکت کند و درواقع رقابت را در یک میدان جدید آغاز کرده است.

هنگامی که این شرکت سال گذشته LG V50 ThinQ خود را راه اندازی کرد ، یک مورد صفحه نمایش اضافی را منتشر کرد که به تلفن متصل شده و منجر به ساخت یک تلفن قابل انعطاف می شد. ساخته شده است. folio Dual Screen با یک پنل OLED 6.2 اینچی وارد بازار شد و ابزار یک صفحه ثانویه را برای انجام وظایف چند منظوره مثل بازی کردن یا دریافت عکس در اختیار کاربران قرار داد.

اکنون ال جی به دنبال ساخت V60 ThinQ است که در ماه سپتامبر(اواخر شهریور و اوایل مهر) در نمایشگاه IFA برلین معرفی می شود. .

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 35978

به "گوشی جدید ال جی با نمایشگر دوگانه در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی جدید ال جی با نمایشگر دوگانه در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید