کرمان آماده میزبانی از موج دوم مسافران نوروزی است

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان از آمادگی این استان برای میزبانی از موج دوم مسافران نوروزی اطلاع داد.

کرمان آماده میزبانی از موج دوم مسافران نوروزی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان، محمد مهدی افضلی با بیان اینکه همه شرایط برای اسکان مسافران نوروزی در تمامی اماکن اقامتی استان کرمان فراهم است، اظهار کرد: در حال حاضر 35 هتل و مهمانپذیر،27 خانه مسافر، 318 اقامتگاه بوم گردی، 3 پانسیون و 433 مدرسه با ظرفیت 5 هزار و 165 کلاس درس در طرح اسکان مسافران نوروزی قرار دارند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز امسال شاهد افزایش تعداد مسافران ورودی به استان کرمان هستیم، اضافه کرد: راه اندازی تورهای کرمان گردی و استان گردی، جشن های نوروزگاه، جنگ های شادی، کنسرت های رایگان خوانندگان مطرح کشوری و استانی و اجرای موسیقی سنتی و محلی در اماکن تاریخی و گردشگری از مهمترین دلایلی است که سبب ماندگاری بیشتر مسافران در این استان شده است.

افضلی با تاکید براینکه تمامی ستادهای اجرایی خدمات سفر استان کرمان تا 15 فروردین ماه امسال آماده خدمت رسانی به گردشگران هستند، اعلام نمود: تمام ادارات و نهادهای عضو این ستاد تا انتها تعطیلات نوروزی در آماده باش کامل قرار دارند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38623

به "کرمان آماده میزبانی از موج دوم مسافران نوروزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمان آماده میزبانی از موج دوم مسافران نوروزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید