پورتال جامع گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان راه اندازی می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی و دبیر شورای سیاست گذاری توسعه گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از برنامه ریزی برای راه اندازی پورتال جامع گردشگری و صنایع دستی این استان توسط کمیته تبلیغات این شورا اطلاع داد.

پورتال جامع گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان راه اندازی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی اصفهان، فریدون الله یاری با اعلام این مطلب اضافه کرد: این پورتال، در قالب یک اپلیکیشن و به 10 زبان زنده جهان محتوا سازی و اجرا شده و این نکته، گام مهمی در راستای توسعه صنعت گردشگری استان قلمداد می گردد و یاری شایانی به فعالان این صنعت در راستای دستیابی به توسعه پایدار در سطح استان خواهد داشت.

ستار کیانپور دبیر کمیته تبلیغات، شورای سیاستگذاری توسعه گردشگری و صنایع دستی اصفهان نیز در باره این پورتال گفت: ایجاد پورتال جامع و مرجع اطلاع رسانی گردشگری و صنایع دستی استان در راستای اولویت سنجی برای کشورهای هدف گردشگری اصفهان برنامه ریزی و پایه گذاری شده است.

او جامع و بروز بودن اطلاعات پورتال را ضروری دانست و گفت: از تمامی سازمان های دولتی، نهادهای عمومی، انجمن های مردم نهاد و فعالان بخش خصوصی گردشگری و صنایع دستی دارای مجوز، درخواست می گردد؛ اطلاعات خدمات و محصولات خود را ظرف مدت 30 روز به کمیته برندینگ و رویدادهای این شورا برای درج در پورتال و اطلاع رسانی به کشورهای هدف ارائه کنند.

کیانپور توضیح داد: خدماتی که در این پورتال و اپلیکیشن ارائه خواهد شد شامل تاسیسات اقامتی، مناطق نمونه گردشگری، مراکز تفریحی، دفاتر خدمات گردشگری، راهنمایان گردشگری، سفره خانه های سنتی، جاذبه های طبیعی و تفریحی دارای مجوز، تمام رشته های مصوب صنایع دستی، هنرمندان، کارگاه های تولیدی، مراکز توزیعی صنایع دستی، شرکت های بسته بندی و شرکت های صاردات صنایع دستی است.

این پورتال به زبان های فارسی، انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی، چینی و هندی آماده خدمت رسانی به فعالان گردشگری، هنرمندان و دوستداران میراث فرهنگی است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34827

به "پورتال جامع گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورتال جامع گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید