پشت پرده منصرف شدن منشا از زدن پنالتی به پرسپولیس

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره ضربه پنالتی از دست رفته این تیم در داربی 89 شرح داد.

پشت پرده منصرف شدن منشا از زدن پنالتی به پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، وینفرد شفر سرمربی استقلال در مورد ضربه پنالتی دیدار مقابل پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد. او درباره این ضربه گفت: ما یک استخر کوچک از بازیکنانی داریم که می خواهند پنالتی بزنند. در طول مسابقه و تحت فشار بسیار، گاهی اوقات بازیکنان باید تصمیمات انفرادی بگیرند و در این مسابقه نیز بازیکنان تصمیم گرفتند.

او اضافه نمود: در جلسه قبل بازی گفته بودم در این مسابقه منشأ نباید پنالتی بزند به این دلیل که دروازه بان پرسپولیس پنالتی زدن او را می شناخت. من از مهدی رحمتی خواستم تا به نقطه پنالتی برود و به منشأ یادآوری کند که او نباید پنالتی بزند و او هم همین کار را کرد.

در نشست خبری نیز اشاره کردم که متوجه صحبت رحمتی و پاتوسی نشدم که برداشت های اشتباهی از این جمله صورت گرفت و رحمتی تنها پیغام من برای منشا را برد.

سرمربی استقلال اظهار داشت: از دست دادن پنالتی بسیار ناراحت کننده است و شکست در دربی حتی بسیار بیشتر ناراحت کننده است. خیلی خوب این را می دانم که هوادارانمان بسیار غمگین و ناراحت هستند. ما باید بسیار ناراحت باشیم و هستیم اما باید برای بازی بعدی هم خودمان را آماده کنیم. هنوز کار ما در این فصل به سرانجام نرسیده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17808

به "پشت پرده منصرف شدن منشا از زدن پنالتی به پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده منصرف شدن منشا از زدن پنالتی به پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید