پاسخ ناینگولان به منتقدان حضورش در یک میهمانی شبانه

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک بلژیکی تیم فوتبال اینتر به آن دسته از افرادی که در شبکه های مجازی از شیوه زندگی شخصی وی ایراد گرفته اند، پاسخ داد.

پاسخ ناینگولان به منتقدان حضورش در یک میهمانی شبانه

به گزارش خبرنگاران، راجا ناینگولان به تازگی در فضای مجازی مور انتقاد واقع گردیده که دلیل آن رؤیت شدن وی در یک میهمانی دیرهنگام شبانه در سرانجام هفته گذشته بوده است.

این هافبک بلژیکی که در سرانجام فصل گذشته از رم به اینتر پیوست، در حال حاضر به دلیل مصدومیت به صورت انفرادی تمرین می نماید و در ترکیب نراتزوری مقابل ساسولو در هفته نخست سری A هم حضور نداشت. حتی اعلام گردیده که او در هفته دوم لیگ هم نخواهد توانست به میدان برود.

ظاهراً ناینگولان از همین فرصت برای تمدید خوشگذرانی های تابستانی اش استفاده نموده چرا که کلیپی آنلاین پخش گردیده که او را در یک میهمانی شبانه نشان می دهد و در همین حال یک هوادار اینتر پرسیده که آیا نباید هافبک سابق رم مشغول استراحت یا ریکاوری باشد تا زودتر به تمرینات برگردد؟

ناینگولان اما با ارسال یک ایموجی (شکلک) توهین آمیز برای این هوادار پاسخ سؤال او را داد. او روز گذشته (سه شنبه) هم یک استوری در صفحه اینستاگرام خود گذاشت که او را در زمین تمرینی اینتر نشان می داد. ناینگولان همراه با این استوری پیامی با این مضمون هم گذاشته است: کار می کنم تا آماده شوم. بقیه چیزها مزخرف است.

اینتر هفته آینده میزبان تورینو است و ناینگولان این شانس را دارد که روی نیمکت بنشیند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1384

به "پاسخ ناینگولان به منتقدان حضورش در یک میهمانی شبانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ ناینگولان به منتقدان حضورش در یک میهمانی شبانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید