نصیرزاده: وزیر ورزش مالک دو باشگاه و وزیر صنعت مالک 4 باشگاه است

به گزارش مجله سرگرمی، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: وزیر ورزش و جوانان مالک دو باشگاه در لیگ برتر است و وزیر صنعت، معدن و تجارت هم مالکیت 4 باشگاه دیگر را در اختیار دارد.

نصیرزاده: وزیر ورزش مالک دو باشگاه و وزیر صنعت مالک 4 باشگاه است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، هوشنگ نصیرزاده در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اشتباهات مدافعان تیم ماشین سازی در دیدار مقابل تراکتورسازی و شائبه هایی که پس از این مسابقه بوجود آمد گفت: این چه حرفی است که شما می زنید؟ در تمام صحنه های فوتبال این اتفاقات پیش می آید. در بازی های قبل دروازه بان تراکتورسازی به اشتباه دروازه خودشان را باز نموده یا در بازی این هفته سپاهان مقابل پارس جنوبی رحمان احمدی اصلا از روی زمین بلند نشد و بازیکن حریف به راحتی دروازه این تیم را باز کرد.

وی اضافه نمود: خرم حسینی بازیکن تیم امید ماست که با پرواز ویژه او را به بازی با تراکتورسازی رساندیم. همچنین فرناندو دخسوس 3 کارته بود و برای اینکه بازی با تراکتورسازی را از دست ندهد در بازی قبل به او استراحت داده بودیم. نمی دانم این چه حرفی است می زنید؟ شما یک نظرسنجی بگذارید در تلویزیون ببینید چند درصد به برد تیم ما رای می دهند.

مدیر عامل باشگاه ماشین سازی در خصوص مالکیت محمدرضا زنوزی در دو باشگاه ماشین سازی و تراکتورسازی و اینکه این موضوع خلاف قوانین بین المللی است یادآور شد: وزیر ورزش هم مالک دو باشگاه است. وزیر صنعت، معدن و تجارت هم مالک 4 باشگاه است. شما بروید از همان آقایان هم بپرسید که چرا مالک 4 باشگاه هستند. اگر میکروفن شما حرکت می نماید بروید از وزیر صنعت و معدن بپرسید. بروید از آقای زنگنه وزیر نفت بپرسید که چرا مالک چند باشگاه است؟ آنها اسناد دولتی دارند چرا از خودمان حرف می زنیم. این قانونی که شما می گویید از 40 سال پیش در حال انجام است و برای الان نیست.

نصیرزاده در واکنش به طرح این موضوع که یوفا با مالکیت آبراموویچ بر دو باشگاه چلسی و زنیت مخالفت نموده و او را مجبور به فروش یکی از این باشگاه ها نموده بود گفت: او شخصی حقیقی بود اما ما دو باشگاه متفاوت با دو هیئت مدیره، دو شناسه و دو شرکت جداگانه هستیم. همین موضوع برای داماش گیلان هم وجود داشت که فیفا در نامه ای بیان کرد سریعا باید وضعیت آنها تعیین گردد اما وقتی شرح دادیم که فقط نام این دو باشگاه یکی است همه چیز حل شد.

هیچ وزیری شال دو باشگاه را همزمان روی گردن خود می اندازد. وی در واکنش به این صحبت خبرنگاران گفت: در جاهای دیگر هم همین اتفاقات وجود دارد. ما در گذشته با دستور مقامات بالا وحید امیری را از نفت مسجد سلیمان به نفت تهران فرستادیم. محل تزریق پول دو باشگاه یکی است. شما هم مثل ما بروید و از همانها بپرسید. در خصوص اسپانسر هم باید بگویم به خاطر اینکه احتمال تبانی وجود نداشته باشد نباید اسپانسر دو باشگاه مشابه باشد اما شما در لیگ ما هم می بینید که این موضوع هم دیده می گردد. حالا من یک سوال از شما می پرسم، ابلاغ مدیر عاملی پرسپولیس را چه کسی می دهد؟ ابلاغ مدیر عاملی باشگاه استقلال را چه کسی می دهد؟

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15329

به "نصیرزاده: وزیر ورزش مالک دو باشگاه و وزیر صنعت مالک 4 باشگاه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیرزاده: وزیر ورزش مالک دو باشگاه و وزیر صنعت مالک 4 باشگاه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید