نخستین رویداد ملی فناوری در حوزه امداد و نجات به مرحله داوری رسید

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- 35 تیم استارت آپی شرکت کننده در نخستین رویداد ملی کارآفرینی و فناوری در حوزه امداد و نجات و خدمات داوطلبانه پس از جمع بندی و تکمیل بوم مدل های خود به مرحله داوری رسیدند.

نخستین رویداد ملی فناوری در حوزه امداد و نجات به مرحله داوری رسید

به گزارش روز آدینه خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، 35 تیم برتر این رویداد که از بین 211 ایده انتخاب شدند، پس از بحث و آنالیز به یاری مشاوران، طرح های خود را تکمیل کردند.

در این رویداد ملی 2 روزه تیم هایی از استان های آذربایجان شرقی، سمنان، خراسان رضوی، البرز، قم، خراسان شمالی، کیش، همدان، مرکزی، گیلان، یزد، کرمانشاه، قزوین، آذربایجان غربی، خوزستان، تهران، کرمان و اصفهان حضور دارند.

عصر آدینه نیز با حضور مدیران جمعیت هلال احمر 10 ایده برتر معرفی می شوند و با حمایت های این جمعیت به مراحل تجاری سازی راه پیدا می نمایند.

نخستین رویداد ملی کارآفرینی و فناوری در حوزه امداد و نجات و خدمات داوطلبانه روز گذشته (پنجشنبه) در نخستین روز از هفته گرامیداشت هلال احمر و صلیب سرخ در مجتمع توانبخشی این جمعیت شروع به کار کرد.

نخستین رویداد ملی (کارآفرینی و فناوری) ایده پردازی، فناوری و کار آفرینی امداد، نجات و خدمات داوطلبانه با مشارکت همه واحدهای جمعیت هلال احمر و همکاری شرکت های تخصصی و دانشگاه ها همکاری زیست بوم فراوری محتوای دیجیتال ابر زندگی، مرکز نوآوری و شتابدهی توسکا و سایر دستگاه ها و سازمان ها با هدف تشویق و ترویج توسعه فناوری در حوزه ماموریت های جمعیت هلال احمر در حال برگزاری است.

این رخداد ملی در امتداد فعالیت های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در زمینه آموزش مبانی کارآفرینی و کسب و کار در بین جوانان هلال احمری و برگزاری رویداد کارآفرینی مقدماتی و پیشرفته از تمام استان ها است که در 2 سال گذشته با عنوان بومینو با همکاری گروهی از اساتید دانشگاهی و متخصصان حوزه کارآفرینی و با حمایت وزارت کشور انجام شده است.

در این رویداد ملی، شرکت نمایندگان می توانند در یک مسابقه علمی و عملیاتی نسبت به ارائه ایده ها و طرح های عملیاتی و اجرایی خود با موضوع فرهنگ سازی، اطلاع رسانی، پیش آگاهی و فناوری های حوزه توانمند سازی و بازسازی و نظایر آن اقدام نمایند.

قرار است در خاتمه این رویداد ملی سه تیم برتر انتخاب شوند و 10 ایده برتر از سوی معاونت فناوری ریاست جمهوری برای فراوری مورد حمایت قرار بگیرند.

12 تا 19 اردیبهشت به عنوان هفته هلال احمر گرامی داشته می گردد تا با رعایت اصول هفتگانه تعریف شده از سوی جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر و اجرای مفاد حقوق بین المللی بشر محبت آمیز از سوی کشورهای مختلف به برقراری صلح و آرامش در جهان یاریی شده باشد.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وظایف عمده ای را در سطح ملی و بین المللی برعهده دارد و می کوشد تا به اهدافی که در اساسنامه این جمعیت آمده است، جامه عمل بپوشاند.

این اهداف عبارت از تلاش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان ها و تلاش در راستای برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار میان ملت ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بدون درنظرگرفتن هرگونه تبعیض میان آنها است.

جمعیت هلال احمر در حال حاضر در زیرمجموعه خود دارای چهار سازمان فعال و گسترده در زمینه های مختلف امداد و نجات، جوانان، داوطلبان، تدارکات پزشکی، یک معاونت در زمینه خدمات درمانی و توانبخشی، یک شرکت در زمینه فراوری محصولات نساجی و ملزومات امدادی، یک مؤسسه علمی کاربردی و یک مرکز پزشکی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج و زائران عتبات عالیات است.

همچنین دبیرخانه کمیته ملی حقوق بشرمحبت آمیز جمهوری اسلامی ایران نیز با موضوع جمعیت هلال احمر فعالیت می نماید.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با سابقه ای بیش از 90 سال در خدمت رسانی به مردم ایران و جهان، از بدو تاسیس خود تا به حال در جهت اهداف انسان محبت آمیز و اصول هفتگانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر حرکت نموده است.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، اکنون دارای 14 مرکز درمانی فعال در 14 کشور جهان است.

اجتمام *7029*2038*9189

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22008

به "نخستین رویداد ملی فناوری در حوزه امداد و نجات به مرحله داوری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین رویداد ملی فناوری در حوزه امداد و نجات به مرحله داوری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید