معبودی: فکر نمی کنم لک وقت کشی نموده باشد، خط حمله استقلال را مهار کردیم

به گزارش مجله سرگرمی، مدافع تیم فوتبال ماشین سازی گفت: تماشاگران کم حوصله هستند و فحاشی می نمایند اما فکر نمی کنم لک غیر از یک صحنه وقت کشی نموده باشد.

معبودی: فکر نمی کنم لک وقت کشی نموده باشد، خط حمله استقلال را مهار کردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، عزیز معبودی پس از پیروزی 2 بر یک ماشین سازی مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی بود. با تمرکز 90 دقیقه ای که روی بازی داشتیم به پیروزی رسیدیم. استقلال نسبت به سال های قبل بسیار قوی کار نموده و خط حمله خوبی هم دارد. پیش از بازی با آنالیزی که از خط حمله آنها داشتیم توانستیم بازیکنان حریف را مهار کنیم. خدا را شکر می کنم توانستیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم و در واقع در رفت و برگشت مقابل استقلال دبل کردیم.

وی درباره تاثیر غیبت استراماچونی گفت: وقتی سرمربی کنار زمین کُچ می نماید بسیار مهم است. من با بازیکنان استقلال صحبت می کردم و فکر می کنم نبود حضور استراماچونی تاثیر داشته است.

مدافع تیم فوتبال ماشین سازی درباره اعتراض به وقت کشی حامد لک، اعلام کرد: در فوتبال ایران عادی است وقتی تیمی جلو است این وقت کشی ها انجام گردد. تماشاگران کم حوصله هستند و فحاشی می نمایند اما فکر نمی کنم لک غیر از یک صحنه وقت کشی نموده باشد. او از ناحیه کشاله ران آسیب دیده بود و روی ضربات آغاز مجدد مشکل داشت. دیاباته در یک صحنه به او روی هوا ضربه زد و لک هم به روی زمین افتاد و هر وقت به زمین افتاد به خاطر مصدومیت بود.

معبودی در انتها گفت: از اول فصل خوب بودیم. استارت خوبی در بازی با استقلال داشتیم و به جز بازی سایپا و پیکان در بازی های دیگر حق مان برد بود.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64274

به "معبودی: فکر نمی کنم لک وقت کشی نموده باشد، خط حمله استقلال را مهار کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معبودی: فکر نمی کنم لک وقت کشی نموده باشد، خط حمله استقلال را مهار کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید