مشهد، جلالی: نباید بگوییم صدرنشینی پدیده مقطعی است، آینده خود را در بازی با این تیم جستجو می کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، از نگاه سرمربی تیم فوتبال پیکان، صدرنشینی پدیده، حریف فردای این تیم در هفته پنجم لیگ برتر مقطعی نیست.

مشهد، جلالی: نباید بگوییم صدرنشینی پدیده مقطعی است، آینده خود را در بازی با این تیم جستجو می کنیم

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده خراسان گفت: از نظر ما بازی مقابل پدیده، خیلی خیلی مهم است، به خاطر اینکه آینده خودمان را درون این بازی جستجو می کنیم. خیلی حس قوی برای این بازی داریم و بچه ها هم انگیزه زیادی دارند، چون با تیم اول جدول بازی داریم. مطمئنم فردا بازی قوی خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای دیدار فردا مصدوم و محرومی در تیمش وجود دارد یا خیر؟، گفت: نه خدا را شکر همه بازیکنان آماده هستند.

سرمربی تیم پیکان در خصوص عملکرد محمد قاضی در این تیم نیز توضیح داد: ما از این بازیکن خیلی راضی هستیم و او کارش را خوب انجام می دهد. ما یک مسیری را طی می کنیم تا به تکامل برسیم، اما مشکل مان این است وقتی فصل تمام می گردد ناخودآگاه تخلیه می شویم و بهترین بازیکنان مان می روند. سال بعد هم همین موضوع تکرار می گردد.

جلالی درباره عملکرد ضعیف پیکان در خط حمله نیز یادآور شد: در این فصل با توجه به اینکه کمی بازیکنان فصل قبل مان را حفظ کردیم، فکر می کنم احتیاج به زمان داریم تا در خط حمله هم کمی بهتر شویم. قبول دارم در چهار بازی گذشته در دفاع خوب بودیم، اما در حمله احتیاج به تکامل داریم و فکر می کنم با تغییراتی که از فردا می دهیم این موضوع هم نمود پیدا می نماید.

وی ادامه داد: بودجه ما مثل سیاست گذاری مان است و یک بودجه متوسط داریم. می توانم بگویم ما به لحاظ بودجه قطعاً جزو شش تیم پایین جدول هستیم، اما روی همین بودجه تصمیم گرفته ایم به عنوان باشگاه فراوری کننده عمل کنیم. به نظرم حرکت ما در این صورت باثبات تر است. ممکن است سیر صعودی مان کند باشد، اما این روند باثبات تر خواهد بود و مطمئناً به موفقیت هم خواهیم رسید، اما احتیاج به زمان داریم.

سرمربی تیم پیکان در مورد تیم پدیده خراسان و اینکه آیا به نظرش این تیم می تواند روند خوب خود را در جدول حفظ کند، گفت: وقتی تیمی از چهار بازی، 9 امتیاز دارد قطعاً تیم خوبی است و هیچ اما و اگری هم نباید کنار آن بگذاریم و بگوییم این مقطعی است. وقتی تیمی 9 امتیاز دارد قطعاً تیم خوبی است و هر تیمی هم مقابل آن بازی می نماید باید به خوب بودنش باور داشته باشد. ما این باور را داریم که پدیده خوب است و به همین دلیل هم فکر می کنم فردا بازی خوبی انجام دهیم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1465

به "مشهد، جلالی: نباید بگوییم صدرنشینی پدیده مقطعی است، آینده خود را در بازی با این تیم جستجو می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهد، جلالی: نباید بگوییم صدرنشینی پدیده مقطعی است، آینده خود را در بازی با این تیم جستجو می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید