قهرمانی سه تیم دانشگاه فردوسی در المپیاد ورزش های همگانی

به گزارش مجله سرگرمی، سه تیم از دانشگاه فردوسی مشهد، در چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان سراسر کشور پیروز به کسب سه مقام قهرمانی شدند.

قهرمانی سه تیم دانشگاه فردوسی در المپیاد ورزش های همگانی

به گزارش خبرنگار از ، مهدی سهرابی رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: با توجه به تاکید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص شرکت حداکثری در این دوره از المپیاد ورزشی، دانشگاه فردوسی مشهد فقط تیم های ورزشی که در رده استانی مقام اول را کسب کرده بودند به این مسابقات اعزام کرد.

او ادامه داد: در بخش بانوان چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان سراسر کشور، هزار و 400 ورزشکار دانشجوی دختر از سراسر کشور در دانشگاه الزهرا (س) به رقابت پرداختند و دانشگاه فردوسی مشهد هم با تیم فوتبالی چهارنفره، تیم بسکتبالی سه نفره، یک تیم در رشته دارت و تیمی در رشته هندپلو در این مسابقات شرکت کرد.

رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: تیم بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه فردوسی مشهد در این دوره از مسابقات توانست مقام قهرمانی را از آن خود کند و تیم فوتبال چهار نفره دختران توانست به مقام دوم دست پیدا کند.

رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در قسمت پسران نیز بیش از دو هزار دانشجو در دانشگاه بوعلی همدان به رقابت پرداختند و کاروان 21 نفره ورزش های همگانی پسران دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد با سه تیم بسکتبال سه نفره، هند پلو و والیبال چهارنفره در مسابقات شرکت کردند.

سهرابی اضافه کرد: تیم های هند پلو و بسکتبال پسران دانشگاه فردوسی مشهد هم توانستند به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.

او با اشاره به تفاوت مسابقات المپیاد قهرمانی دانشگاه های کشور با المپیاد ورزش های همگانی، گفت: برخلاف المپیاد های ورزشی قهرمانی که رتبه دانشگاهی و تیمی اعلام می شود در این مسابقات رتبه دانشگاهی در کل اعلام نمی شود، ولی نتایج به دست آمده در رتبه بندی و جایگاه دانشگاه تاثیر دارد.

رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: تیم های دانشجویی هندبال و بسکتبال دانشگاه فردوسی مشهد و دانشجویان ورزشکار در رشته های تنیس روی میز و بدمینتون به صورت انفرادی توانسته اند در رقابت های لیگ فزونی استانی شرکت کنند.

/ف.س

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 35406

به "قهرمانی سه تیم دانشگاه فردوسی در المپیاد ورزش های همگانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی سه تیم دانشگاه فردوسی در المپیاد ورزش های همگانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید