فریرا، هیجان زده از بازی در آزادی

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال السد می گوید: در لیگ قطر استادیوم ها کوچک است، اما در این بازی می توانیم از حضور تماشاگران زیاد لذت ببریم.

فریرا، هیجان زده از بازی در آزادی

به گزارش خبرنگاران ، وقتی مانوئل فریرا به سالن کنفرانس می آید، راحت است و مصمم. از جو آزادی می گوید اما نه به معنای یک تهدید که فرصتی برای خودنمایی. سرمربی السد قطر، پیش از رویارویی با استقلال در مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، آرام و راحت به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهد و صحبت هایش را این طور آغاز می نماید: ما به اینجا نیامده ایم که ببازیم و بازی مهمی داریم. شش هفته بیشتر زمان برای آماده سازی نداشتیم که این زمان زیادی نیست، اما در هر صورت از همه فرصت مان استفاده کردیم تا به موفقیت برسیم. اتمسفر استادیوم آزادی خیلی هیجان انگیز است و می خواهیم در این فضا خودمان را نشان دهیم.

السد ضعیف گردیده؟ این اولین سوالی است که حاضران در نشست به استناد نتیجه تساوی السد در آخرین بازی خود در لیگ ستارگان قطر بعد از پیروزی 10 گله اش مقابل العربی از فریرا می پرسند. سوالی که او این طور پاسخ را می دهد: ما فصل را خوب آغاز کردیم، اما در آخرین بازی مان به تساوی رسیدیم. هر مسابقه با بازی قبلی خود متفاوت است. این را هم بگویم ما خیلی هیجان زده هستیم که قرار است در استادیوم شما و با آن اتمسفر خوب بازی کنیم. این موضوع به ما انگیزه بیشتری می دهد تا بیشتر زحمت بکشیم. در لیگ قطر استادیوم ها کوچک است، اما در این بازی می توانیم از حضور تماشاگران زیاد لذت ببریم.

ثبات السد از دو سال پیش که با استقلال بازی نموده در مقایسه با تغییرات فراوان استقلال، موضوع دیگری است که سرمربی این تیم قطری درباره اش می گوید: درست است که ما ثبات داشته و کمتر بازیکن عوض نموده ایم، استقلال زیرورو و مربی اش هم عوض گردیده است. البته ما روی این مسائل حساب باز نمی کنیم و کار خودمان را انجام می دهیم.

سرمربی پرتغالی السد قطر به یک نقطه مشترک دیگر بین استقلال و السد هم اشاره می نماید و آن زمان کمی است که هر دو تیم برای آماده سازی در اختیار داشته اند. او در این رابطه می گوید: پنج هفته زمان آماده سازی خوبی برای لیگ قهرمانان آسیا و لیگ داخلی نیست. استقلال عوض گردیده است، اما ما هم فرصت کافی برای آماده سازی نداشتیم. در حال حاضر 50 درصد آماده هستیم، اما استقلال هم دردسرهای خودش را دارد. ما سعی می کنیم با این تدارکات خودمان را آماده کنیم.

160 + 180 - 10

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1526

به "فریرا، هیجان زده از بازی در آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریرا، هیجان زده از بازی در آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید