فان خال گزینه تراکتور؟ خیر، خبری نیست

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، از وقتی لوییز فان خال سرمربی بزرگ هلندی ویدئویی منتشر کرد که در آن گفته بود قرار است سفری به ایران داشته باشد، شایعه شد او گزینه اصلی سرمربیگری تراکتورسازی تبریز است. در واقع خیلی ها مطمئن بودند که فان خال قرار است به عنوان سرمربی تراکتور مشغول به کار گردد و جای جان توشاک را بگیرد. طرفداران تبریزی هم خوشحال بودند و فکر می کردند این مربی بزرگ می آید تا تراکتور را به روزهای خوبی برساند. با توجه به شرایطی که مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز دارد، اصلا اتفاق عجیبی نیست که مربی بزرگی همچون فان خال راهنمایی این تیم را به عهده بگیرد اما ظاهرا حضور این مربی در تبریز منتفی است.

فان خال گزینه تراکتور؟ خیر، خبری نیست

گفته می گردد محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز این روزها در حال مذاکره با چند سرمربی ترک تبار است. با این خبر، شاید در همان ابتدا ذهن خیلی ها به سمت چند گزینه تعیین برود که احتمالا اولین آن سنول گونش است. تبریزی ها علاقه خاصی به گونش دارند و قبلا هم بحث آمدنش به لیگ برتر ایران پیش آمده بود اما ظاهرا او فعلا نمی تواند به ایران بیاید چون گونش در حال حاضر سرمربی بشیکتاش است و در این حضور دارد. گزینه دومی که به ذهن خیلی ها می رسد شاید مصطفی دنیزلی باشد اما دنیزلی هم با اینکه خاطرات خوبی از ایران دارد، به خاطر برنامه تلویزیونی اش نمی تواند به ایران بیاید. دنیزلی برنامه پرمخاطبی در تلویزیون ترکیه دارد که به خاطر آن نمی تواند در کشور دیگری مشغول به کار گردد مگر اینکه در روز پخش برنامه، به کشورش برگردد. این مساله هم معمولا مورد موافقت باشگاه ها قرار نمی گیرد.

به این ترتیب همه ذهن ها به سمت فاتح تریم می رود. این سرمربی شاخص هم در فصل جدید در گالاتاسرای حضور دارد و با این تیم کار خود را پیش می برد. فاتح تریم فصل گذشته هم گزینه استقلال بود اما در نهایت توافق لازم صورت نگرفت تا حضور او در ایران منتفی گردد که این بار هم به نظر نمی رسد شانسی برای حضور در ایران داشته باشد.

با این شرایط حدس زدن گزینه سرمربیگری تراکتورسازی تبریز سخت شد اما چیزی که تعیین گردیده این است که محمدرضا زنوزی فعلا فقط نظرش روی مربیان ترک تبار است و این مساله را اکثر اعضای تیم هم می دانند. آنها نمی دانند گزینه زنوزی چه کسی است اما می دانند که قرار است از ترکیه بیاید.

زنوزی این روزها بیشتر در ترکیه به سر می برد که همین مساله نشان می دهد احتمالا سرمربی آینده تراکتورسازی، ترک تبار خواهد بود. البته مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز در ترکیه هم دفتر دارد اما اخیرا ارتباط نزدیکی با فوتبال ترکیه و باشگاه بشیکتاش پیدا نموده که این مساله نشان می دهد بحث حضور مربی ترک تبار در تراکتورسازی محتمل تر است. به این ترتیب می گردد گفت بحث حضور فان خال در ایران هیچ ارتباطی با باشگاه تراکتورسازی تبریز ندارد و باید دید او با چه هدف و دعوتنامه ای قرار است به ایران بیاید.

تقوی در تمرینات بشیکتاش

با تعطیلی تمرینات آماده سازی تراکتورسازی، محمد تقوی سرمربی موقت این تیم با هماهنگی های به عمل آمده راهی ترکیه شد تا چند روزی میهمان باشگاه سرشناس شهر استانبول باشد. تقوی در دومین تجربه رسمی خود به عنوان نفر اول کادر فنی تراکتورسازی موفق شد قاطع ترین برد این تیم در تاریخ لیگ برتر را مقابل استقلال خوزستان به ثبت برساند. با این نتیجه تراکتوری ها از دو بازی با راهنمایی این مربی صاحب 4 امتیاز شدند تا صعود چشمگیری در جدول رده بندی داشته باشند. با توجه به اینکه تمرینات تراکتورسازی به مدت چهار روز تعطیل شد و این تیم تا اواخر مهرماه بازی رسمی در لیگ برتر پیش رو نخواهد داشت محمد تقوی با هماهنگی سران باشگاه تبریزی همین طور باشگاه بشیکتاش راهی ترکیه شد تا چند روزی به عنوان میهمان ویژه عقاب های استانبول از نزدیک در تمرینات این تیم سرشناس حضور داشته باشد. دو باشگاه تراکتورسازی و بشیکتاش روابط بسیار خوب و نزدیکی با هم دارند که حضور محمد تقوی در کنار مربیان این تیم از جمله سنول گونش هم بر اساس روابط حسنه میان مالکان دو باشگاه رقم خورد تا سرمربی تبریزی ها در این چند روز بر تجربیات خود در راه راهنمایی تراکتورسازی بیافزاید.

590-11

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4141

به "فان خال گزینه تراکتور؟ خیر، خبری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فان خال گزینه تراکتور؟ خیر، خبری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید