فال روزانه 31، 05، 1398

به گزارش مجله سرگرمی، فال روزانه پنج شنبه 31 مرداد 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 31 مرداد به جهان آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بلندپرواز، با وقار، شاداب و پر نشاط، سخاوتمند، دارای ذهنی خلاق و بسیار مثبت اندیش هستید. شما برای انجام هر کاری روش های مخصوص به خودتان را دارید و همین باعث می گردد زندگی کردن در کنار شما به تجربه ای جالب برای دیگران تبدیل گردد. شما شخصی خونگرم و اجتماعی هستید و همواره برای یاری به دیگران آماده اید، با این وجود شما لجباز و سلطه جو نیز هستید و این اصلا خوب نیست. سال جاری شما شاهد پیشرفت قابل ملاحظه ای در وضعیت اقتصادی خود خواهید بود. رصت های فوق العاده ای برای سرمایه گذاری سر راهتان قرار خواهند گرفت، اما شما باید درانتخاب کردن دقتی بیش از همواره داشته باشید و این کار را با تحقیق و مطالعه انجام دهید. با بهتر شدن وضعیت اقتصادیتان شما سعی خواهید کرد که سطح زندگی خود را نیز بالاتر ببرید و به همین دلیل هم ممکن است نه تنها با ولخرجی هایتان فرصت پس انداز را از خودتان بگیرید، بلکه با کسری بودجه نیز روبرو شوید. شما برنامه کاری بسیار سنگینی خواهید داشت که هرچند موفقیت های حرفه ای قابل توجهی را برایتان به همراه خواهد داشت، باعث می گردد نتوانید به اندازه کافی با شخصی که دوست دارید وقت بگذرانید. اگر به این موضوع توجه نکنید اختلافات بین شما بالا خواهند گرفت و ممکن است حتی لطمه های جبران ناپذیری به رابطه تان وارد شوند. آنهایی که از وضعیت حرفه ای خود راضی نیستند در نیمه دوم سال می توانند فرصت های خوبی را برای تغییر شغلشان به دست بیاورند. ماه های آبان، بهمن، خرداد و مرداد بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه 31، 05، 1398

اگر می بینید کاری به آن روشی که شما دلتان می خواهد پیش نمی رود سعی نکنید دیگران را مجبو.ر کنید همان راهی را که شما می خواهید ادامه بدهند. با اصرار به این کار تنها برای خودتان دشمن درست خواهید کرد و موانع بیشتری را سر راه خود به وجود خواهید آورد. امروز افکار و نقشه های دیگران به نظرتان خیلی غیر منطقی و همراه با خوش باوری می رسند و به همین دلیل هم نمی توانید به آنها اعتماد کنید؛ اما اگر با دقت به گفته هایشان گوش فرا دهید می بینید که آنقدر ها هم که شما فکر می نموده اید دور از ذهن نیستند و نبوغ زیادی در آنها نهفته است و می توانند زمینه ساز فرصتی غیر منتظره و پیروزیت آمیز برای شما باشند.

شما امروز از نظم و حس وظیفه شناسی کافی برای کارهایی که قصد دارید انجام دهید برخوردار هستید و می توانید تا حدود زیادی پیروز باشید. ذهن شما خیلی خوب کار می نماید و وقت شناسی همیشگی تان نیز به یاری شما خواهد آمد تا از پس هر معمایی که سر راهتان قرار بگیرد بربیایید. امروز احساسات انسان محبت آمیز شما در اوج خود هستند. دوست دارید هر کاری که از دستتان بر می آید برای دیگران انجام دهید. می توانید برای انجام کارهای خیریه و ارزشمند داوطلب شوید یا به یکی از افراد فامیل که می دانید دستش تنگ است یاری کنید. احساس خوبی که از شرکت کردن در این کارها خواهید داشت شما را شگفت زده خواهد نمود.

امروز کوشش برای شانه خالی کردن از کارهایی که به عهده دارید وقانع کردن دیگران به پذیرش مسئولیت هایی که در واقع به عهده شما هستند نتایجی که انتظار دارید را برای شما به همراه نخواهد داشت. وقت آن رسیده است که کمی به خودتان زحمت بدهید و مسئولیت کارهایی که می کنید را خودتان به عهده بگیرید. اگر زمانی را که به نقشه کشیدن برای فرار از کارها اختصاص می دهید برای انجام آنها صرف کنید خواهید دید که همه کارهایتان را خوب و به موقع انجام خواهید داد. بهتر است یاد بگیرید برای دیگران، اهداف و برنامه هایی که برای زندگی خودشان دارند احترام بیشتری قائل باشید.

امروز درست زمانی که فکر می کنید از همه چیز سر درآورده اید و برنامه ریزی درستی برای کارهایتان دارید یک مانع دیگر سر راهتان قرار خواهد گرفت. شاید واکنش ابتدایی شما خشم و ناراحتی شدیدی باشد که کنترل آن برایتان سخت است، اما خشم و عصبانیت هیچ یاریی به شما نخواهد نمود. شما نمی توانید همواره همه چیز را تحت کنترل داشته باشید و گاهی برخی چیزها را نمی توان پیش بینی کرد. برای آنچه قابل کنترل است برنامه ریزی کنید و بقیه کارها را به دست خدا بسپارید. در خاتمه روز یک غافلگیری خوشایند تمام اتفاقات ناخوشایندی که در طول روز برایتان پیش آمده اند را از ذهنتان پاک خواهد نمود.

امروز فکرتان درگیر کارهایی است که باید انجام بدهید تا موقعیت کاری خود را بهبود ببخشید. شما خواسته های خود را اعلام نموده اید، ولی به نظر می رسد که هیچ کس به این موضوع اهمیتی نمی دهد. شاید به سراغ افراد درستی نرفته اید. در هر صورت این بهانه خیلی خوبی می تواند باشد تا به خواسته همیشگیتان فکر نموده و کاری کنید که خودتان رئیس خود باشید. شما خلاقیت و ایده های تجاری خوبی دارید، سعی کنید این دو را با هم ترکیب کنید تا به نتایج خوبی برسید. البته نباید تمام روزتان را با فکر کردن به این چیزها بگذرانید. حتما وقتی را هم برای تفریح و خوشگذرانی بگذارید تا فشار و استرسی که در طول هفته به شما وارد شده است را تخلیه کنید.

امروز کارها و مسئولیت های زیادی به عهده تان هستند که باعث شده اند فکر کنید هیچ وقتی برای رسیدن به کارهایی که خودتان دوست دارید برایتان باقی نخواهد ماند و این موضوع شما را ناراحت نموده است. شما از آن آدم هایی نیستید که عاشق کار کردن هستند و وقت گذراندن با دوستانتان را به کارهای دیگر ترجیح می دهید. اگر صبح زود بیدار شوید می توانید کارهایتان را زودتر تمام نموده و باقی ساعات روز را با دوستان خود و همان طوری که دلتان می خواهد بگذرانید. مسائل احساسی ذهن شما را بیش از هر چیز دیگری به خود مشغول خواهند کرد، خیلی آنها را تجزیه و تحلیل نکنید، وگرنه همه چیز را پیچیده تر خواهید کرد.

آنقدر فکر های مختلفی در سرتان هستند و ذهنتان درگیر است که نمی توانید روی هیچ یک از آنها تمرکز کنید. هر بار که می خواهید حرفی بزنید حواستان پرت شده و چیزی را می گویید که نمی خواسته اید به زبان بیاورید. سعی کنید در خانه تنها نمانید و بیش از این خودتان را با این افکار بی فایده آزار ندهید. حواستان را پرت کنید و به کارهایی مشغول شوید که باعث خوشحالی و آرامشتان می شوند. این اواخر خیلی مشغول کار بوده اید. کمی هم زندگی کنید! این نشانه بی مسئولیتی شما نخواهد بود. شما هم انسان هستید و به استراحت احتیاج دارید. اگر می توانید به مسافرت بروید و در این سفر عزیزانتان را نیز با خود همراه کنید.

کارها و مسئولیت هایی که در خانه دارید امروز بسیار زیاد شده اند و احساس می کنید وقت کافی برای رسیدن به همه این کارها را نخواهید داشت. چرا خودتان را اذیت می کنید؟ مجبور نیستید همه کارها را حتما همین امروز تمام کنید، کارهایی که اولویت و ضرورت بیشتری دارند را انجام دهید و بقیه کارها را برای روز دیگری بگذارید. شاید برخی مسائل حل نشده در خانه و خانواده شما وجود داشته باشند که شما و خواهر و برادرهایتان باید آنها را حل کنید. امروز روز خوبی است برای رسیدگی به این مسائل است. شاید برخی واکنش های احساسی و یا تند نسبت به این موضوع مشاهده کنید، ولی در نهایت نتایج خوبی به دست خواهید آورد.

امروز درست از آن روزهایی است که شما دوست دارید- پر از انرژی و فعالیت، درست مثل خودتان! فرصتتان برای انجام کاری که برای آن موقع خاصی مشخص شده بوده دارد به خاتمه می رسد. کارهای بسیاری برای انجام دادن و زمانی اندک پیش رو دارید. با این حال الان از آن وقت هایی است که بیشترین بازدهی ممکن را دارید. فقط یادتان باشد که غذا خوردن و نوشیدن آب را نباید فراموش کنید. حتی سوپر قهرمان ها هم برای پیروزیت در عملیات خود به سوخت احتیاج دارند. اگر در رابطه عاطفیتان مسائلی وجود دارند انتظار نداشته باشید که معجزه اتفاق افتاده و همه چیز یک شبه روبراه گردد، ولی نسبت به حل این مسائل نیز بی تفاوت نباشیدو برای آنها به اندازه کافی وقت بگذارید.

درست است که آخر هفته بالاخره فرا رسیده و دلتان می خواهد بعد از یک هفته شلوغ و پردردسر تمام روز را استراحت کنید و هیچ کاری انجام ندهید؛ اما چند کار خرده ریز باقی مانده که هنوز انجام نداده اید و پیش از این که بتوانید به خودتان و کارهایی که دلتان می خواهد بپردازید باید این کارها را به اتمام برسانید. با این حال اگر دیدید که به هیچ عنوان از پس انجام آنها بر نمی آیید به خودتان بیش از حد فشار نیاورید و کاری نکنید که نتوانید از آخر هفته تان هیچ لذتی ببرید. شاید بتوانید اوایل هفته آینده در میان کارهای دیگرتان وقتی را هم برای این کارهای خرده ریز کنار بگذارید و بی آن که از وقت استراحتتان زده باشید وظایفتان را هم به انجام برسانید.

امروز شما احساس می کنید به خاطر احساس وظیفه ای که نسبت به خانواده و عزیزان خود دارید مجبور به انجام کاری هستید که علاقه چندانی به آن ندارید. حالا که قبول نموده اید چنین کاری را انجام بدهید به شخصی یاری کنید که واقعا به یاری و حمایت شما احتیاج دارد و می توانید در راستا زندگی او تأثیر قابل توجهی داشته باشید. بعد از این همه کاری که در هفته گذشته نموده اید شایستگی یک زنگ تفریح خوب را خواهید داشت. شب را با دوستانتان بگذرانید، البته اگر متاهل هستید این یعنی باید وقتتان را با دوستان خانوادگی خود بگذرانید تا عشقتان نیز با شما همراه باشد، امروز حتما باید برای خانواده تان وقت بگذارید.

امروز ذهن شما خیلی باز شده است و به خوبی کار می نماید، اما عملی کردن افکار و ایده هایتان به این سادگی نخواهد بود. نیرویی مرموز از درون شما را محدود می نماید و محافظه کاری باعث می گردد نتوانید آنچه در سرتان می گذرد را عملی کنید. شاید بهتر باشد امروز را با انجام کارهایی بگذرانید که خیالتان از بابت آنها راحت است و خطری برایتان ندارند. این که با دیگران در خصوص عقاید و نظراتتان به بحث و مصاحبه بپردازید خیلی هم خوب است و باعث گسترش افق های دیدتان می گردد، با این حال باید بدانید که با چه افرادی و در خصوص چه چیزهایی به بحث بپردازید. پرداختن به برخی موضوعات می تواند اثراتی منفی روی نگرشی که دیگران نسبت به شما دارند داشته باشد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: برترین ها
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40650

به "فال روزانه 31، 05، 1398" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه 31، 05، 1398"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید