شناگر جوان ایران بورسیه فدراسیون جهانی شد

به گزارش مجله سرگرمی، سینا غلامپور با دریافت بورسیه فینا و برای حضور در کمپ تمرینی فدراسیون جهانی شنا عازم تایلند می گردد.

شناگر جوان ایران بورسیه فدراسیون جهانی شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، با توجه به سیاست های فدراسیون جهانی شنا (FINA) به منظور پیشرفت هرچه بیشتر این رشته ورزشی در کشورهای درحال توسعه، یک شناگر از کشور ایران برای حضور در کمپ تمرینی فینا بورسیه دریافت می نماید.

محمد بیداریان مربی و سخنگوی تیم های ملی شنا با بیان این خبر اضافه کرد: این بورسیه از طرف فدراسیون جهانی به شناگرانی تعلق می گیرد که از نظر سنی و رکورد های ثبت شده جزء مستعدین این رشته باشند. سهمیه اعطائی هرساله بصورت کمپ تمرینی در کشورهای مختلف برگزار می گردد که در سال 2019 میلادی کشور تایلند به مدت یکسال میزبان این کمپ خواهد بود.

وی در ادامه اضافه کرد: پس از برسی در کمیته فنی شنا تصمیم بر آن شد تا سینا غلامپور شناگر خوب و آینده دار ایران و رکورد دار ماده 100 متر کرال پشت در این کمپ حضور پیدا کند. غلامپور از یکشنبه (30 دی ماه 1397) به این کمپ اعزام می گردد. این شناگر هر 35 روز یکبار برای تمدید مجوز خروج از کشور خود به ایران باز خواهد گشت و پس از تمدید، برای پیگیری ادامه تمرینات خود عازم این کمپ خواهد شد.

بیداریان در خاتمه گفت: کادر فنی تیم ملی شنا، برای توسعه ورزش قهرمانی این رشته از تمام مربیان منتخب تقاضا دارد تا چنانچه شناگرانی که از نظر شرایط آنتوپومتریک و تکنیکی جزء مستعدین محسوب می شوند را به سرمربیان پایگاه های ملی شنا و یا به مربیان تیم ملی معرفی نمایند تا در کمپ های بعدی تیم ملی شنا حضور یابند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10221

به "شناگر جوان ایران بورسیه فدراسیون جهانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناگر جوان ایران بورسیه فدراسیون جهانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید