سلوکی: قرارداد سفید امضا در هندبال بانوان نداریم، حمایت خوبی از بانوان شده است

به گزارش مجله سرگرمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: پاکدل، رئیس فدراسیون جلسات مکرری با باشگاه ها داشته و هیچ بازیکنی نباید قرارداد سفید امضا کند و تیم ها موظف به پرداخت حقوق بازیکنان هستند.

سلوکی: قرارداد سفید امضا در هندبال بانوان نداریم، حمایت خوبی از بانوان شده است

الهام سلوکی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد قرعه کشی لیگ برتر هندبال بانوان گفت: همه می دانیم که در این روزها در کشور و ورزش از نظر اقتصادی در چالش هستیم اما همه تیم ها سعی کردند در لیگ حضور داشته باشند. در این شرایط اقتصادی، با پیگیری پاکدل، رئیس فدراسیون و حمایت رسانه ها 8 تیم در فصل جدید لیگ حضور دارند.

وی در ادامه اضافه کرد: تاسیسات دریایی تهران، نفت و گاز گچساران، ذوب آهن اصفهان، اشتاد سازه مشهد، شهید شاملی کازرون، هیئت هندبال کیش، هیئت هندبال طرقبه و شاندیز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در این فصل حضور دارند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال تاکید نمود: این اتفاق خوبی است که در این شرایط این استقبال از لیگ اجرا شده است.

وی در مورد مهلت جذب بازیکن برای تیم ها و نحوه تنظیم قراردادها گفت: تیم ها تا 10 مهر فرصت جذب بازیکن دارند و امیدوارم قراردادها به بهترین شکل بسته و لیگ آبان شروع گردد.

سلوکی یادآور شد: پاکدل جلسات مکرری با باشگاه ها داشته و هیچ بازیکنی نباید قرارداد سفید امضا کند و تیم ها موظف به پرداخت حقوق بازیکنان هستند و اتفاقات گذشته تکرار نمی گردد و قرارداد سفید نداریم.

وی اعلام نمود: باشگاه های حاضر در لیگ دولتی هستند و شاهد حمایت خوب از بانوان هستیم و مطمئن هستیم بازیکنان شرایط خوبی دارند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در مورد حضور نمایندگان باشگاه های ایران در جام باشگاه های آسیا گفت: تعاملات با آسیا اجرا شده و تخفیف گرفتیم اما هیچ باشگاهی شرایط اعزام نداشت. با پیگیری ها حتما برای سال آینده برنامه های خوبی داریم. برای مهر ماه در حوزه آموزش و سرمایه سازی برای داوران اولین سمینار داوران درجه دو را در کرمان داریم. هر استان یک کوبل داوری دارند که طی دو روز در این سمینار شرکت می نمایند. در حوزه آموزش و داوری برنامه های خوبی داریم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42685

به "سلوکی: قرارداد سفید امضا در هندبال بانوان نداریم، حمایت خوبی از بانوان شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلوکی: قرارداد سفید امضا در هندبال بانوان نداریم، حمایت خوبی از بانوان شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید