سالار عقیلی در شیراز می خواند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، گروه موسیقی وزیری به سرپرستی کیوان ساکت با صدای سالارعقیلی دو هنرمند ملی کشور در شیراز همنوایی خواهند داشت.

سالار عقیلی در شیراز می خواند

فریبا سعیدی مدیر شرکت نواگستر آپادانا از برگزاری کنسرت موسیقی گروه وزیری به سرپرستی و آهنگسازی نوازنده چیره دست تاروسه تار، کیوان ساکت و خوانندگی سالار عقیلی اطلاع داد و گفت: به منظور حضور هنرمندان ملی در شهر شیراز این بار گروه کیوان ساکت به همراه سالار عقیلی در شیراز به اجرای برنامه می پردازد.

سعیدی با اشاره به اینکه کنسرت فاخر یاد شده در یازدهم و دوازدهم دیماه جاری هر شب دو سانس در تالارحافظ اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان فارس برگزار می گردد، اضافه کرد: بخش اول شامل اجرای قطعات کلاسیک فانتزی تار و پیانو پایکوبی 5 برامس، چارداش مونتی، تصنیف افسوس و تصنیف نگاه و در فراز دوم اجرای قطعات هامون، تصنیف خاک وطن، چهار مضراب، ساز و آواز، تصنیف گلشن آرزو، یک خانه پر زمستان، خوشه چین، نام جاوید وطن و تصنیف بارامی باشد.

مدیر شرکت نواگستر آپادانا اظهارداشت: دراین برنامه اساتید موسیقی، بهنام ابوالقاسم نوازنده پیانو، کیارش ساکت تار، سالارزمانیان بمتار و تار، علی احمدی سنتور ،علی اکبرخادم تنبک، مهدی غلامی دف و اشکان مرادی کمانچه به اجرای هنرمندانه خود می پردازند.

وی گفت: دیدارشرق وغرب، شیوه نوین آموختن تاروسه تار، بیاییدتاروسه تاربنوازیم (ردیف اصفهان وشور)، درسایه ساربید، چرخ نیلوفری، باموج تاکرانه حرکت دائمی و کی می رسدباران ازجمله آثارتالیفی کیوان ساکت درحوزه موسیقی است و همچنین اثر می تراود مهتاب اثر مشترک کیوان ساکت با سالار عقیلی است.

سعیدی بیان نمود: وی در طی ماه های گذشته ضمن اجرای برنامه درتهران وشهرستان ها، کنسرتهایی رادرشهرهای مختلف کشوراسترالیا و کانادا برگزارنموده است.

مدیر شرکت نواگستر آپادانا با تاکیدبراینکه اجرای کنسرت موسیقی فاخرایرانی باحضوراساتیدبرجسته موسیقی کشوردرشیراز و آشنایی جوانان با فرهنگ ایرانی یکی از مهمترین اهدافی است که مد نظر شرکت نواگستر آپادانا است، توضیح داد: برگزاری نشست های موسیقی با اساتید حوزه موسیقی ایرانی از دیگر برنامه های بلند مدت این شرکت می باشد که با استقبال و حمایت هنردوستان به ثمر خواهد رسید.

سعیدی ابرازداشت: شرکت نواگستر آپادانا علاوه بر برگزاری کنسرت موسیقی، همیشه حامی جوانان و هنرمندان در جهت تهیه و فراوری آلبوم موسیقی بوده و تاکنون آثار موسیقیایی از هنرمندان و اساتید بومی استان و کشور در بازار منتشر نموده که از جمله جدیدترین آثار منتشره می توان به آن سوی آب و گل (کیوان ساکت)کودک سنتور شادی (قدرت اله ستایش)، پروانه ها در بطری، تو نباشی، طلوع ،سیاه چشمان ،فلسفه ،حکمت و زریاب (مجید ناظم پور)اشاره نمود.

علاقمندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت اینترنتی www.Shiraztic.com مراجعه نمایند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48391

به "سالار عقیلی در شیراز می خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالار عقیلی در شیراز می خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید