روز سرنوشت ساز استقلال در پرونده سوپرجام

به گزارش مجله سرگرمی، به زودی تکلیف استقلال با شکایتی که درباره سوپرجام در فیفا مطرح نموده تعیین خواهد شد. استقلالی ها امیدوارند که در این دعوای حقوقی برنده شوند؟ آیا آنها به خواسته خود می رسند؟

روز سرنوشت ساز استقلال در پرونده سوپرجام

رای سوپرجام برمی گردد یا نه؟

علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره تغییر حکم گادوین منشاء می گوید:همان طور که می دانید این کمیته بر مبنای اطلاعاتی که در ابتدا گرفته بود یک دستور موقتی را صادر نموده بود. درصورتی که از آن فیلم، اطلاعات کامل و توضیح ما وقع را نمی گردد دریافت کرد چون فیلم به صورت بریده شده بود و فقط دفاع مشروع آقای گادوین منشا را نشان می داد. در همین هفته ما یک فیلمی را به کمیته اخلاق ارسال کردیم که در آن فیلم نشان می دهد شخصی با برنامه آمده بود. او اول به منشا تعرض می نماید و موی سر او را می کشد و بعد از آن حرکت ، منشا یک دفاع مشروع از خودش نشان می دهد که ریاست محترم کمیته اخلاق این توضیحات را با دیدن این فیلم کاملا پذیرفته است و ضمن آنکه در ادامه گادوین منشا اعلام نموده که در طول این سه سال ونیم که در ایران است هرگز مرتکب چنین سابقه ای نبوده است و بازیکنی نیست که خود را وارد این مسائل کند.

ماجرای سوپرجام چه می گردد؟ علی خطیردراین باره هم حرف کوتاهی دارد: هفته آینده در تاریخ 15 مارچ در شهر لوزان سوییس دادگاهی با حضور نماینده های هر دو باشگاه و نماینده فدراسیون برگزار خواهد شد و امیدوارم هر چه که خیر باشد همان اتفاق بیفتد.

اینکه حضورنماینده های استقلال و پرسپولیس درلوزان منجربه بازگشت حکم علیه استقلال گردد، معین نیست اما استقلالی ها همچنان امیدوارند که فیفا بعد ازبررسی های لازم باشگاه استقلال را ازحضورنیافتن دردیدارسوپرجام تبرئه وحکم به تجدید برگزاری این بازی دهد. البته سازمان لیگ مستنداتی را به فیفا ارائه نموده و مسئولان این سازمان براین باورند که باشگاه استقلال درنهایت دوباره به دلیل حضورنیافتن درفینال جام حذفی محکوم خواهد شد.

10-350

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15006

به "روز سرنوشت ساز استقلال در پرونده سوپرجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز سرنوشت ساز استقلال در پرونده سوپرجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید