در حال یاری به کاخ سفید در مورد منافع ملی آمریکا هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، بعد از اعلام رسانه های آمریکایی در مورد درخواست دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، از بعضی کشورها برای یاری به تحقیقات این کشور در مورد انتخابات 2016، ماریس پین وزیر خارجه استرالیا گفت که کشورش در حال یاری به واشنگتن در این رابطه است.

در حال یاری به کاخ سفید در مورد منافع ملی آمریکا هستیم

گفته شده ترامپ از نخست وزیر استرالیا و بعضی دیگر رهبران خارجی خواسته تا به ویلیام بار در پیوند با تحقیقات جدید مربوط به روسیه یاری برسانند.

علاوه بر آن شماری از رسانه های ایالات متحده، گزارش داده اند که ویلیام بار، دادستان کل آمریکا، از بعضی مقام های امنیتی کشورهای خارجی خواسته تا به وزارت دادگستری در زمینه تحقیقات مربوط به شکل گیری پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا یاری نمایند.

پرونده تحقیقات دخالت روسیه در انتخابات را رابرت مولر، مستشار ویژه وزارت دادگستری، رهبری می کرد و در نهایت نیز به ارائه مستندات و مدارکی دال بر دخالت های مسکو در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 انجامید.

بنا بر این گزارش ها که شبکه سی بی اس و روزنامه واشنگتن پست منتشر نموده اند، از مقام های امنیتی انگلیس نیز خواسته شده به روند تحقیقات یاری نمایند و خود بار، دادستان کل، برای دیدار با مقام های ایتالیایی به این کشور سفر نموده بود.

سخنگوی وزارت دادگستری آمریکا نیز به آسوشیتدپرس گفته دونالد ترامپ از طرف ویلیام بار با این رهبران تماس گرفته است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48987

به "در حال یاری به کاخ سفید در مورد منافع ملی آمریکا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در حال یاری به کاخ سفید در مورد منافع ملی آمریکا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید