خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بازسازی شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، دکتر علیرضا انصاری مقدم معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان این مطلب گفت: خوشبختانه موفق شدیم تا با استفاده مطلوب از فرصت تعطیلات تابستانی اقدامات اساسی و مهمی را در زمینه بهسازی و بازسازی خوابگاه های دانشجویی انجام دهیم.

خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بازسازی شد

به گفته معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اگر چه مدت زمان زیادی از راه اندازی برخی خوابگاه های تحت پوشش دانشگاه نگذشته است اما با توجه به اینکه حدود 2000 نفر از دانشجویان این دانشگاه ساکن تعداد هفت خوابگاه زیر مجموعه دانشگاه هستند احتیاج به رسیدگی مداوم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه پیشنهادات دانشجویان برای رسیدگی به خوابگاه ها با محوریت شورای صنفی دانشجویی اخذ و آنالیز شد، اضافه نمود: آماده سازی تاسیسات گرمایشی، سیستم شوفاژ و اطفاء حریق، تعمیر سیستم های فاضلاب، بهسازی و بازسازی حمام ها، آشپزخانه ها، سرویس های بهداشتی، رنگ آمیزی، شستشوی فرش ها، سمپاشی، حفاظ گذاری تخت ها، تعمیر آبسرد کن، تعویض شیشه های شکسته، تعمیر موتورخانه تمامی خوابگاه ها و تعویض موکت و پرده در برخی خوابگاه ها، از جمله اقداماتی است که با هدف بهسازی فضای سکونت دانشجویان انجام شد.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به درخواست های فراوان دانشجویان متاهل برای تخصیص خوابگاه اشاه کرد و گفت: تعدادی از واحدهای اقامتی مورد نیا ز جهت استفاده این گروه از دانشجویان در دست احداث و بازسازی است.

وی همچنین به خرید تجهیزات جدید اشاره و اعلام کرد: خرید اجاق گاز صنعتی و ایمن، تجهیز سالن های مطالعه به میز و جایگاه های استاندارد، قفسه بندی کمدهای خوابگاه نرگس، خرید مخزن آب شیرین و نصب و لوله کشی آن از جمله دیگر اقداماتی است که برای رفاه حال دانشجویان دانشگاه انجام گردیده است.

انصاری مقدم به انجام عملیات ساختمانی در خوابگاه کوثر اشاره نمود و گفت: : قرار است این خوابگاه پس از انجام عملیات ساختمانی برای تحویل به دانشجویان بر حسب احتیاج برنامه ریزی گردد.

وی گفت: محوطه سازی و زیباسازی محوطه مجتمع خوابگاهی ریحانه النبی، حد فاصل دو خوابگاه نرگس و کوثر و همچنین بازسازی سرسرای ورودی خوابگاه فجر از جمله دیگر برنامه های در دست اجراست.

معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: کوشش ما، تبدیل فضای خوابگاهی به محیطی ایمن و دلپذیر برای اسکان دانشجویان است.

وی از دانشجویان خواست موارد پیشنهادی خود را از طریق صندوق های پیشنهادات نصب گردیده در خوابگاه ها و یا شورای صنفی به اطلاع این حوزه معاونت برسانند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3416

به "خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بازسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بازسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید