خبرنگار ترک: امیری از چهار تیم ایرانی پیشنهاد دارد

به گزارش مجله سرگرمی، بوراک ذیهنی، روزنامه نگار وبسایت گازته دامگای ترکیه مدعی شد وحید امیری، ستاره ملی پوش ایرانی باشگاه ترابزون اسپور که جدایی اش از این تیم قطعی شده به یکی از چهار باشگاه ایرانی پرسپولیس، استقلال، سپاهان یا تراکتورسازی خواهد پیوست.

خبرنگار ترک: امیری از چهار تیم ایرانی پیشنهاد دارد

البته شایان ذکر است که نویسنده این گزارش، مسئول میز ایران در این وبسایت ترکیه ای است و این احتمال وجود دارد که گزارش خود را با جمع بندی اخبار و شایعات رسانه های ایرانی مطرح نموده باشد و بنابراین، نمی توان این گزارش را قطعی دانست.

به گزارش گازته دامگا، پرسپولیس، قهرمان لیگ ایران مهمترین باشگاهی است که خواستار به خدمت دریافت وحید امیری است. پرسپولیسی ها که از تمایل ترابزون اسپور به واگذاری امیری خبر دارند خواستار بازگشت او به این باشگاه هستند.

اما بر اساس گزارش این وبسایت ترکیه ای، سپاهان، تراکتورسازی که اخیراً مصطفی دنیزلی ترک را به عنوان سرمربی خود انتخاب نموده و رقیب بزرگ پرسپولیس، استقلال با سرمربی جدیدش استراماچونی ایتالیایی هم قصد دارند برای جذب امیری کوشش نمایند.

وحید امیری در اولین فصل حضورش در ترابزون اسپور ترکیه در مجموع فصل خوبی را پشت سر نگذاشت اما هنوز یک فصل دیگر قراداد دارد.

3-185

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28533

به "خبرنگار ترک: امیری از چهار تیم ایرانی پیشنهاد دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگار ترک: امیری از چهار تیم ایرانی پیشنهاد دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید