خبرنگاران تصرف و حادثه ای در عرصه های منابع طبیعی استان تهران نداشتیم

به گزارش مجله سرگرمی، تهران - خبرنگاران - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: در تعطیلات نوروز هیچگونه تصرف؛ تخریب و همچنین حادثه آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی این استان نداشتیم.

خبرنگاران تصرف و حادثه ای در عرصه های منابع طبیعی استان تهران نداشتیم

احمد طاهری روز پنجشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: حدود 60 تیم یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران در ایام نوروز بصورت سواره و پیاده از اراضی ملی این استان حفاظت کردند.

وی افزود: طرح حفاظت نوروزی از اراضی ملی استان تهران تا 16 فروردین ماه ادامه دارد که با همکاری مردم و تلاش های شبانه روزی هیچ تخلف و تصرفی در عرصه های منابع طبیعی نداشتیم.

مدیرکل منابع طبیعی استان تهران ضمن تشکر از مردم بدلیل حضور نیافتن در بوستان ها و عرصه های مرتعی و جنگلی در روز طبیعت، خاطرنشان کرد: برای حفظ سلامتی شهروندان و جلوگیری ازشیوع بیماری کرونا،ورود به بوستان های جنگلی و عرصه های طبیعی استان تهران تا اطلاع ثانوی و عادی شدن شرایط ممنوع است.

این مسئول مشارکت و همکاری مردم را در حفظ و توسعه عرصه های منابع طبیعی مهم خواند و گفت: مشارکت مردم در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی در سال های اخیر موجب خرسندی است که این مشارکت حاصل اقدامات اطلاع رسانی و فرهنگسازی بوده که منجربه ارتقاء فرهنگ؛ حفظ و نگهداری از طبیعت دربین آحاد جامعه شده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81167

به "خبرنگاران تصرف و حادثه ای در عرصه های منابع طبیعی استان تهران نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تصرف و حادثه ای در عرصه های منابع طبیعی استان تهران نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید