حسین شمس: اگر قرار باشد احساسی رأی بدهم، به پسرم رأی می دهم!، در ایران آبرو و اعتبار نداریم اما در خارج از کشور آبرو داریم

به گزارش مجله سرگرمی، حسین شمس، سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال تأکید کرد در نظرسنجی سایت فوتسال پلنت به کسانی که به نظرش حقشان بوده، رأی داده است.

حسین شمس: اگر قرار باشد احساسی رأی بدهم، به پسرم رأی می دهم!، در ایران آبرو و اعتبار نداریم اما در خارج از کشور آبرو داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، سایت معتبر فوتسال پلنت همانند ادوار گذشته سال جاری نیز به انتخاب برترین های فوتسال دنیا پرداخت که نمایندگانی از ایران نیز در بخش های مختلف این نظرسنجی به عنوان کاندیدا حضور داشتند.

حسین شمس، سرمربی پیشین تیم ملی نیز یکی از افرادی است که در این نظرسنجی حق رأی دارد و نفرات برتر دنیا در بخش های مختلف را انتخاب می نماید، اما امروز (دوشنبه) پس از اعلام آرای مأخوذه معین شد، او به شهرزاد مظفر، سرمربی پیشین تیم ملی بانوان نمره ضعیف دو و به محمد ناظم الشریعه نمره یک داده است که این موضوع باعث به وجود آمدن شائبه هایی در این خصوص شد.

حسین شمس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره دلیل نمراتی که در این رأی گیری به محمد ناظم الشریعه و شهرزاد مظفر داده است، گفت: من 10 سال است از فوتسال دورم، اما هنوز برای رأی گیری به سراغ من می آیند و دلیل ندارد اعتبار و آبروی خودم را بی دلیل از بین ببرم، حالا مهم هم نیست یک نفر از من خوشش بیاید یا نیاید. من به چیزی که حق بوده رأی داده ام.

وی اضافه نمود: به کسانی که رأی داده ام، پسر خاله ام نبوده اند! در ضمن من به عنوان یک ایرانی شهرزاد مظفر و ناظم الشریعه را جزو پنج مربی برتر دنیا قرار دادم، دیگر بیشتر از این قرار نیست آبرو و حیثیت خودم را زیر سؤال ببرم. اگر این کار را انجام دهم از سال آینده اصلاً از من نظرخواهی نمی نمایند. کسانی هم که آنجا (سایت فوتسال پلنت) نشسته اند و رأی ها را نگاه می نمایند، آدم های نادانی نیستند و این چیزها را متوجه می شوند. درست است ما در ایران آبرو و اعتبار نداریم، اما در خارج از کشور آبرو داریم.

سرمربی پیشین تیم ملی در سرانجام یادآور شد: دلیل ندارد من بی دلیل و احساساتی رأی بدهم. اگر قرار بود احساسی رأی بدهم، به پسرم رأی می دادم، چون او را بیشتر از همه دوست دارم.

انتای پیغام،

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9395

به "حسین شمس: اگر قرار باشد احساسی رأی بدهم، به پسرم رأی می دهم!، در ایران آبرو و اعتبار نداریم اما در خارج از کشور آبرو داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین شمس: اگر قرار باشد احساسی رأی بدهم، به پسرم رأی می دهم!، در ایران آبرو و اعتبار نداریم اما در خارج از کشور آبرو داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید