تکذیب همکاری هواوی و اپل ، هیچ مذاکره ای در خصوص تراشه های 5G انجام نشده است

به گزارش مجله سرگرمی، شرکت هوای با اپل در حوزه تراشه های 5G همکاری نخواهد کرد. این موضوع به نقل از مدیران ارشد اپل مطرح شده و تکذیبی است بر خبری که طی روزهای گذشته از سوی رن ژنگفی مدیرعامل اپل عنوان شده بود.

تکذیب همکاری هواوی و اپل ، هیچ مذاکره ای در خصوص تراشه های 5G انجام نشده است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یکی از مدیران ارشد هواوی می گوید این شرکت تا کنون هیچ نوع توافقی با مدیران اپل در مورد فروش تراشه های 5G نداشته، هرچند می تواند روزی به وقوع بپیوندد.

اما مطرح شدن این نظرات از این جهت تعجب برانگیز است که طی روزهای گذشته مدیرعامل هواوی طی مصاحبه ای مفصل با پایگاه خبری سی ان بی سی، عنوان کرده بود که قرار است شرکت چینی هواوی برای فروش مودم های G5 خود با سازنده قطعات آیفون همکاری کند.

اکنون کن هو یکی از مدیران ارشد هواوی می گوید درحالی که این شرکت ممکن است برخی از پتانسیل ها را در این ایده ببیند، اما هننوز هیچ ارتباطی با اپل در مورد این موضوع برقرار نکرده است.

او گفت: ما در رابطه با این موضوع هیچ صحبتی با مقامات اپل نداشتیم و نمی دانیم که آیا اساسا قرار است چنین مصاحبهیی داشته باشیم یا خیر و حتی در صورت انجام این مصاحبه آیا نتیجه ای خواهیم گرفت یا همکاری ما به ثمر نمی رسد.

هواوی طی سال گذشته، مودم 5G خود را عرضه کرد. این یک قطعه تجهیزات داخل دستگاه است که به کاربران کمک می کند به اینترنت تلفن همراه متصل شوند. در حادل حاضر 5G در طلایی ترین عصر خود واقع شده است و نمی تواند از نقش مهم آن برای توسعه اینترنت و فناوری غافل شد. با همه این ها به نظر می رسد اپل هنوز آماده رقابت در عرصه 5G نیست و این در حالی است که رقبای این شرکت یعنی سامسونگ و هواوی گوشی های 5G خود را آماده ورود به بازار کرده اند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19789

به "تکذیب همکاری هواوی و اپل ، هیچ مذاکره ای در خصوص تراشه های 5G انجام نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب همکاری هواوی و اپل ، هیچ مذاکره ای در خصوص تراشه های 5G انجام نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید