توصیه های فنی الرایه به فریرا: در تهران 2-5-3 بازی کن

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، تا پیش از این قطری ها داور را مقصر شکست السد مقابل پرسپولیس می دانستند اما از گزارش اخیر الرایه این طور برمی آید که آنها بیشتر تقصیرها را متوجه سرمربی پرتغالی تیم شان می دانند.

توصیه های فنی الرایه به فریرا: در تهران 2-5-3 بازی کن

روزنامه الرایه نوشته: دلیل شکست دور از انتظار السد مقابل پرسپولیس کاملاً روشن است: حضور کم تعداد بازیکنان در محوطه جریمه حریف. هر حمله السد را 7-8 بازیکن پرسپولیس به خوبی پوشش دادند. البته در نیمه دوم شرایط تا حدودی تغییر کرد و با تعویض های فریرا حداقل 6-7 بازیکن به محوطه جریمه پرسپولیس نزدیک شدند اما بازیکنان این تیم تمامی فضاها را به خوبی پوشش دادند و هیچ روزنه ای باقی نماند. به همین دلیل پاس های ناسالم بازیکنان السد بیشتر شد. این بار خبری از حرکات بدون توپ نبود و سرعت در حملات السد دیده نمی شد. به طوری که پرسپولیسی ها برای سازماندهی دفاع شان فرصت کافی داشتند و هرگز غافلگیر نشدند.

جالب اما توصیه های فنی نویسنده الرایه به فریرا است: نکاتی هست که می تواند به السد در بازی برگشت یاری کند. آنها اگر مثل بازی رفت تا این حد پراشتباه نباشند، شانس جبران دارند. از سویی دیگر پرسپولیس در تهران دفاعی بازی نمی کند و دنبال ارائه یک بازی هجومی است. آنها در خانه و مقابل هوادارانشان در همان دقایق ابتدایی دنبال گلزنی خواهند بود چرا که می دانند پیروزی یک گله در بازی رفت ضامن صعود نیست. پس السد باید راه دفاع کردن و استفاده مناسب از ضدحملات را بداند. حسن الهیدوس باید در ترکیب اصلی باشد. در بازی رفت جناح چپ السد توان ایجاد موقعیت روی دروازه پرسپولیس را نداشت اما با حضور الهیدوس این جناح دوباره قدرتمند می گردد. اشتباه دیگر مربی پرتغالی استفاده از خوخی بوعلام در دفاع بود در حالی که او در مرکز زمین هزار بار بهتر است و همیشه یکی از بهترین ها. بهتر است فریرا در بازی برگشت 2-5-3 بازی کند و خوخی را به میانه میدان بازگرداند.

2 - 300

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4428

به "توصیه های فنی الرایه به فریرا: در تهران 2-5-3 بازی کن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های فنی الرایه به فریرا: در تهران 2-5-3 بازی کن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید