تسهیلگری و رعایت حقوق زائر، سیاست های ویژه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی

به گزارش مجله سرگرمی، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، رعایت حقوق زائر و گردشگر را خط قرمز این استان دانست و گفت: سال جاری در تعطیلات تابستان دو سیاست ویژه از جمله تسهیلگری در زیارت هر چه راحت تر برای زائران و دیگری دفاع از حقوق زائر را دنبال خواهیم کرد.

تسهیلگری و رعایت حقوق زائر، سیاست های ویژه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بعد از آنالیز برنامه های روسای کمیته های این ستاد گفت: سال جاری در تعطیلات تابستان دو سیاست ویژه از جمله تسهیل گری در زیارت هرچه راحت تر برای زائرین و دیگری دفاع از حقوق زائر را دنبال خواهیم کرد چرا که خط قرمز ما در استان و در مشهد حقوق زائر است.

محمد صادق براتی به همین دلیل اضافه کرد: هیچ دستگاهی حق کوچک ترین اجحافی در حق زائر را نخواهد داشت و در صورت رویت با دستگاه یا نهاد متولی برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اقامتگاه های غیرمجاز در مشهد گفت: از تمام دستگاه ها خواهش می کنم در یک بازه زمانی محدود به این اقامتگاه ها پرداخته و تعاملی برای پلمپ آن ها صورت گیرد البته فقط واحدهایی که در مهلت های معین شده به دنبال کسب مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه نباشند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استاندار خراسان رضوی گفت: رویکرد استان این است که باید از فرهنگ غنی رضوی برای استفاده هر چه بیشتر زائر در برنامه ها استفاده گردد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38548

به "تسهیلگری و رعایت حقوق زائر، سیاست های ویژه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلگری و رعایت حقوق زائر، سیاست های ویژه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید