ترمینال تبریز پس از 2.5 سال به بهره برداری می رسد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ترمینال تبریز به مدت 25 سال به صورت نیمه کاره به حال خود رها شده بود، گفت: با توجه به افزایش مسافرت ها و گردشگران به تبریز اتمام و بهره برداری از این ترمینال لازم است.

ترمینال تبریز پس از 2.5 سال به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگاران از تبریزبه نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدصادق پورمهدی در مراسم بهره برداری از پروژه های شهرداری تبریز اظهار کرد: در حال حاضر هماهنگی و همکاری مناسبی بین شهرداری تبریز و ادارات مختلف استان وجود دارد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات منظم و متعدد با شهرداری تبریز در راستای حل مسائل حمل و نقل و احیای بافت فرسوده گفت: بر اساس طرح پایا در تبریز پلاک های کوچک در بافت فرسوده تبریز تجمیع می شوند و با نوسازی این واحدها چهره بافت فرسوده تبریز دگرگون خواهد شد.

پورمهدی با اشاره به احداث حداقل 8 پارک چند منظوره در یک سال گذشته توسط شهرداری تبریز گفت: با توجه به اینکه تبریز یک منطقه زلزله خیز است الحمدالله بیش از 8 پارک چند منظوره در مناطق مختلف تبریز احداث و به بهره برداری رسیده است که وجود این پارکها برای مواقع بحرانی قطع اثرگذار خواهند بود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر کوشش دولت برای بهبود شرایط بافت های فرسوده شهری، یادآور شد: هدف دولت در رابطه با بافت های فرسوده شهری، اصلاح و توانمندسازی این بافت ها است.

پورمهدی گفت: شعار ما از اول شروع به کار دولت تدبیر و امید در آذربایجان شرقی این بود که استان را با هم و با همکاری همدیگر اداره کنیم.

وی با اشاره به وجود 3 هزار پروژه نیمه تمام عمرانی در سطح استان گفت: یکی از مهمترین پروژه های عمرانی استان اتمام خط آهن تبریز میانه می باشد که با اتمام آن فاصله تبریز تهران به شش و نیم ساعت کاهش خواهد یافت.

پورمهدی پروژه های آزادراه تبریز -بازرگان، تبریز- اهر، تبریز- مرند و جلفا، مراغه- هشترود و تبریز -سهند را از مهمترین پروژه های عمرانی استان دانست که نیازمند توجه دولت می باشد

وی با اشاره به اینکه ترمینال تبریز به مدت 25 سال به صورت نیمه کاره به حال خود رها شده بود، گفت: با توجه به افزایش مسافرت ها و گردشگران به تبریز اتمام و بهره برداری از این ترمینال ضروری بوده که امیدواریم تا خاتمه امسال شاهد بهره برداری از این ترمینال باشیم.

ب

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70580

به "ترمینال تبریز پس از 2.5 سال به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترمینال تبریز پس از 2.5 سال به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید