تبلیغات کنکور با مخاطبانشان صادق باشند

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر سابق شبکه آموزش درباره وضعیت تبلیغات موسسات کنکور در تلویزیون معتقد است: برنامه تبلیغ کنکور و یاری آموزشی ها اگر جنبه فریب داشته باشند، مضر هستند. آنچه اهمیت دارد این است که برنامه ها با مخاطبانشان صادق باشند و به فهم آموزشی آن ها یاری نمایند. اگر این مساله اتفاق بیفتد و به آموزش یاری کند مفید است.

تبلیغات کنکور با مخاطبانشان صادق باشند

حسین ساری در گفت وگو با خبرنگاران درباره حجم تبلیغات مؤسسه های آموزشی کنکور در تلویزیون بیان نمود: تا جایی که اطلاع دارم، حجم برنامه های کنکوری در شبکه های تلویزیون نصف شده و به 50 درصد رسیده است؛ از زمانشان کاسته شده اما ممکن است ببینیم یک کارشناس در دو برنامه حضور دارد و این مساله به این دلیل است که بعضی از شبکه ها قراردادهایی با بعضی موسسات دارند که ممکن است کارشناسشان مشابه باشد.

او ادامه داد: باید واقعیت را بپذیریم که در کشور ما جمعیت زیادی یعنی بیش از یک میلیون نفر به همراه خانواده هایشان دغدغه کنکور را دارند؛ بنابراین اگر بخواهیم برنامه های کنکور را نادیده بگیریم شاید اصولی نباشد.

ساری درباره محتوای بعضی از این برنامه ها بیان نمود: مهم این است که نظارت دقیقی از طرف مراجع خاصی وجود داشته باشد که یکی از آن ها آموزش و پرورش است که می تواند بر محتوای آموزشی این برنامه ها و محصولات آن ها نظارت کند. اگر مصداق کیفی برای فراوری این محصولات ایجاد گردد نباید نگران تبلیغ آن در برنامه های مختلف باشیم. بسیاری محصلان ما در مرحله کنکور هستند بنابراین شاید حذف و نادیده دریافت این بخش از مخاطبان و فعالان حوزه کنکور ممکن است امکان ناپذیر بوده و درست نباشد.

مدیر سابق شبکه آموزش بیان نمود: در هر تبلیغ در وهله اول به درآمدزایی توجه می گردد. تبلیغ محصولی که مسئله ای را ایجاد نکند و مورد تایید ناظران باشد، ایرادی ندارد؛ البته کمیت هم مورد نظر است که با تدبیر معاون سیما و کاهش تبلیغات به نصف میزان قبلی، تا حدی کنترل می گردد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10866

به "تبلیغات کنکور با مخاطبانشان صادق باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات کنکور با مخاطبانشان صادق باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید