بزرگ ترین مجتمع توان بخشی غرب کشور در سرپل ذهاب افتتاح شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بزرگ ترین مجتمع توان بخشی غرب کشور که به همت سازمان بهزیستی و با حمایت مالی سازمان ایمیدروساخته گردیده است، افتتاح شد.

بزرگ ترین مجتمع توان بخشی غرب کشور در سرپل ذهاب افتتاح شد

این مرکز با اعتبار 30 میلیارد ریال طی هفت ماه احداث گردیده است و امکان ارائه خدمات به 3 هزار و 900 نفر ار معلولان این منطقه را دارد.

مهدی کرباسیان معاون وزیر صمت و رییس سازمان ایمیدرو گفت:ساخت این مجتمع توانبخشی از 20 اردیبهشت امسال شروع گردیده است و پیش بینی ما این بود تا اوایل مرداد به بهره برداری برسد که به دلیل برخی مسائل پیش آمده امروز شاهد افتتاح آن بودیم.

وی با بیان اینکه این مرکز با الگو دریافت از پیشرفته ترین مراکز کشور ساخته گردیده است، اضافه کرد:سازمان ایمیدرو از نظر مهندسی از بهترین مصالح برای ساخت این مجتمع استفاده نموده است.

رییس سازمان ایمیدرو توضیح داد: برای ساخت این پروژه سه میلیارد تومان هزینه شد که 1.5 میلیارد تومان آن را ایمیدرو از محل مسئولیت اجتماعی تقبل کردو مابقی نیز با همکاری چند شرکت دیگر تامین گردیده است.

وی با اشاره به سایر خدمات سازمان ایمیدرو بیان نمود:تمدید 2 ساله 62 مورد از وام معادن استان از دیگر اقدامات این سازمان در مناطق زلزله زده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4387

به "بزرگ ترین مجتمع توان بخشی غرب کشور در سرپل ذهاب افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین مجتمع توان بخشی غرب کشور در سرپل ذهاب افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید