باورنکردنی: ریوآوه، تنها پیشنهاد اروپایی بیرانوند

به گزارش مجله سرگرمی، شاید باور نکنید اما تنها پیشنهاد رسمی علیرضا بیرانوند از اروپا متعلق به باشگاه ریوآوه در پرتغال است. تیمی که فصل قبل عنوان هفتم را به دست آورد.

باورنکردنی: ریوآوه، تنها پیشنهاد اروپایی بیرانوند

دروازه بان تیم ملی مشتری ندارد؟

امیر اسدی ، علیرضا بیرانوند بعد از نمایش های خیره نماینده در جام جهانی و جام ملت های آسیا- به جز بازی با ژاپن - و البته کسب عناوین مختلف قهرمانی با پرسپولیس، این روزها به دنبال جدایی است و می کوشد تا رضایتنامه اش را از پرسپولیس بگیرد. هدف بیرانوند بازی در اروپا است اما مگر پیشنهادی رسمی وجود دارد؟ زمانی می گفتند بشیکتاش در ترکیه و فنرباغچه در همین کشور فرش قرمز پهن نموده اند تا بیرانوند را جذب نمایند اما هیچ گاه پیشنهاد رسمی به باشگاه پرسپولیس ارسال نشد.

حالا هم علیرضا بیرانوند پیشنهادی از ژاپن دریافت نموده اما در اروپا باشگاهی که سفت و سخت خواستار او باشد، وجود ندارد. شاید باورتان نگردد اما تنها پیشنهاد رسمی دروازه بان تیم ملی را باشگاه ریوآوه در لیگ پرتغال برای او فرستاده و برای جذبش اقدام نموده. باشگاهی معمولی در لیگ پرتغال که فصل قبل با کسب 45 امتیاز از 34 بازی در رده هفتم نهاده شد.

سرمربی ریوآوه، دنیل راموس است. مربی سابق امیر عابدزاده در ماریتیمو که علاقه ویژه ای به سبک دروازه بانی دروازه بان ایرانی اش داشت. راموس از سوم ژانویه 2019 راهنمایی ریوآوه را بر عهده گرفته و با این نتایج خوبی نیز به دست آورده. با توجه به جدایی لئوناردو ژاردیم، دروازه بان ثابت ریوآوه در فصل 2019-2018، راموس به دنبال جذب جانشینی مطمئن برای این دروازه بان برزیلی و 24 ساله است.

ژاردیم فوتبال خود را در باشگاه مشهور گرمیو در برزیل شروع نموده و فصل قبل به صورت قرضی در ترکیب ریوآوه حضور داشته. این دروازه بان با خاتمه قرارداد قرضی با ریوآوه، باید به گرمیو برگردد تا این باشگاه برای آینده اش تصمیم بگیرد. همین مسئله باعث شده تا ریوآوه به دنبال شکار دروازه بان جدیدی باشد که نامش علیرضا بیرانوند است.

-

ریوآوه البته دو دروازه بان دیگر نیز در اخیتار دارد که فصل قبل زیر سایه ژاردیم بودند و کمتر فرصت بازی به آن ها رسید. اولی پائولو ویتور 30 ساله و برزیلی که فقط در آخرین بازی فصل مقابل ویتوریا ستوبال توانست در ترکیب ریوآوه قرار بگیرد و دیگری کارلوس آلوز 21 ساله و پرتغالی که نتوانست نظر راموس را به خود جلب کند و فقط روی نیمکت ذخیره ها نشست.

با توجه به عدم اطمینان راموس به این دو دروازه بان و جدایی ژاردیم، راموس دست روی علیرضا بیرانوند گذاشته تا او را جانشین دروازه بان برزیلی اش کند. موضوعی که ابتدا باید مورد موافقت باشگاه پرسپویس قرار بگیرد و سپس علیرضا بیرانوند که معین نیست با پیشنهاد بایز در تیم متوسط پرتغالی موافقت خواهد نمود یا نه؟

مبلغ رضایتنامه علیرضا بیرانوند حدود 700 هزار دلار است که باشگاه ریوآوه باید آن را پرداخت و سپس بیرانوند را راضی به حضور در پرتغال کند. دروازه بانی که این روزها یک تیم ژاپنی را نیز خواستار خود می بیند اما برای جدایی هنوز پاسخ روشنی از باشگاه پرسپولیس دریافت ننموده. همین باعث شده تا این روزها اخبارمختلفی در مورد جدایی علیرضا بیرانوند شنیده گردد.

قرار است وضعیت بیرانوند برای ادامه حضور در پرسپولیس و یا جدایی از این تیم تا دو روز دیگر معین گردد. اتفاقی که باعث شده تا بیرانوند پاسخی به ابهام ها ندهد و خودش را ممنوع المصاحبه کند. البته تا زمانی که تکلیف او برای فصل آینده معین گردد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30219

به "باورنکردنی: ریوآوه، تنها پیشنهاد اروپایی بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باورنکردنی: ریوآوه، تنها پیشنهاد اروپایی بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید